با سلام. برادر من اسفند ماه سیم کارت رندی را با استعلام و اعتبار سنجی در نمایندگی جیحون به قیمت 22 میلیون تومان خریداری کرده. ولی بعد از مدتی سیم کارت از دسترس ایشون خارج شده. وقتی علت رو پرسیدیم گفتن مالک اولیه سیم کارت در آذر ماه شکایتی علیه نفر دوم تنظیم کرده، بهمین دلیل سیم کارت به ایشان تحویل داده شده. ما نفر نهم این خرید و فروش هستیم.
بنظر شما ما باید از چه کسی شکایت کنیم؟
ایرانسل که با وجود استعلام این سیم کارت را بدون اطلاع ما از دسترس ما خارج کرده.
درصورتیکه از اول باید متوجه مشکل دار بودن این سیم کارت میشد چون مالک گفت به ایرانسل و واسطه این خرید و فروش اطلاع داده بودم!
یا نفر واسطه که از مشکل دار بودن سیم کارت مطلع بوده و پول به دستگاه پوز او واریز شده؟
یا مالک شیرازی سیم کارت که نفر هشتم بوده؟
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.