نمونه صورتجلسه تغییر اساسنامه موسسه

نمونه صورتجلسه تغییر اساسنامه موسسه

                                                                                                      بسمه تعالی

نام موسسه: ………………​……………

شماره ثبت موسسه: ……………​………………

سرمايه ثبت شده موسسه: …………​…………………

شناسه ملی: …………​…………………

مجمع عمومی فوق العاده موسسه ……………​……………… ثبت شده به شماره ……………​……………… مورخ …………… با حضور اکثریت / کلیه (توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) شركا در محل قانونی موسسه (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی موسسه تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشكيل شد.

1- خانم/آقای ……………​……………… دارای مبلغ ……………​……………… ريال سهم الشركه

2- خانم/آقای ……………​……………… دارای مبلغ ………………​…………… ريال سهم الشركه

3- خانم/آقای ……………​……………… دارای مبلغ …………​………………… ريال سهم الشركه

دستور جلسه: اصلاح يا (تغيير) ماده ………… اساسنامه

با توجه به ماده ………… اساسنامه و اشكالات بوجود آمده ماده مذكور بشرح ذيل تغيير يا اصلاح می شود: ……………​……………………​………………………………​…………………​……………………………​…………………………

به آقای / خانم ……………​……………… (احدی از شركا يا مديران يا وكيل رسمی موسسه) وكالت داده می شود كه ضمن مراجعه به اداره ثبت شركت ها نسبت به ثبت صورتجلسه تغییر اساسنامه موسسه و پرداخت حق‌الثبت و امضاء ذيل دفاتر ثبت اقدام نمايد.

امضاء شركاء:

تذكرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- در صورتی که مجمع با حداکثر شرکا تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و ارایه مدارک مثبته به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکت ها الزامی است.

3- متن ماده اساسنامه كه تغيير يا اصلاح می شود بطور كامل در صورتجلسه نوشته شود.

4- در صورتی كه در نظر باشد كل اساسنامه تغيير پيدا نمايد دو جلد اساسنامه جديد تهيه و ذيل كليه صفحات به امضاء كليه شركاء برسد و به ضميمه صورتجلسه به اداره ثبت شركت ها ارسال گردد و پس از ثبت يک جلد از آن كه ممهور به مهر اداره ثبت شركت ها شده تحويل گرفته شود.

5- صورتجلسه تغییر اساسنامه موسسه در چند نسخه تنظیم و به امضاء کلیه شرکا برسد و یک نسخه از آن تحویل اداره ثبت شرکت ها شده و باقی نسخ جزء مدارک موسسه ضبط گردد.

6- صورتجلسه حداکثر در ظرف مهلت یک ماه از تاریخ تشکیل موسسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

7- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

8- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.