نمونه صورتجلسه تغییر محل شرکت با مسئولیت محدود (صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده)

نمونه صورتجلسه تغییر محل شرکت با مسئولیت محدود (صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده)

                                                                                                     بسمه تعالی

نام شرکت ……………………………

شماره ثبت ……………………………

شناسه ملی ……………………………

سرمایه ثبت شده …………………………… ریال

در تاریخ …………………… ساعت ………… مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء/ اکثریت شرکاء (توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) در محل شرکت (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل و نسبت به تغییر محل شرکت اتخاذ تصمیم شد.

      نام شرکاء                                          میزان سهم الشرکه

1ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

2ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

3ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

4ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

محل شرکت از (آدرس قبلی): شهرستان …………………………… خیابان …………………………… کوچه …………………………… پلاک …………… کدپستی …………………………… تلفن ……………………………

به (آدرس جدید):  شهرستان …………………………… خیابان …………………………… کوچه …………………………… پلاک …………… کد پستی …………………………… تلفن …………………………… انتقال یافت و در نتیجه ماده …………… اساسنامه بشرح فوق اصلاح می گردد.

به خانم / آقای …………………………… (احدی از شرکاء یا مدیرعامل در صورتی که از بین شرکاء باشد یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه تغییر محل شرکت با مسئولیت محدود و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید.

1- خانم / آقای …………………………… امضاء

2- خانم / آقای …………………………… امضاء

3- خانم / آقای …………………………… امضاء

4- خانم / آقای …………………………… امضاء

 

 

تذکرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2ـ در صورتی که جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت شرکت وفق اساسنامه یا قانون تجارت با ارائه مستندات ضروری است.

3ـ شرکاء اصالتاً یا وکالتاً یا ولایتاً نام خود را همراه با ذکر میزان سهم الشرکه در صورتجلسه تغییر محل شرکت با مسئولیت محدود نوشته و امضاء نمایند و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی (اصل رونوشت برابر اصل شده) الزامی است.

4ـ در صورتی که تعداد شرکاء از 12 نفر بیشتر باشد انتخاب هیأت نظار (مرکب از سه نفر از شرکاء) الزامی و در ابتدای صورتجلسه نام اعضای هیأت نظار نوشته شود در ذیل صورتجلسه امضاء نمایند.

5ـ امضاء ذیل تمام صفحات صورتجلسه الزامی است.

6ـ در صورتی که اختیار تغییر محل طبق اساسنامه از وظایف هیأت مدیره باشند صورتجلسه هیأت مدیره با استفاده از نمونه تنظیم و تسلیم اداره ثبت شرکت ها شود.

7- صورتجلسه تغییر محل شرکت با مسئولیت محدود ظرف مدت یکماه از تاریخ تشکیل جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

8- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

9-  جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.