نمونه صورتجلسه تغییر نام شرکت سهامی خاص

نمونه صورتجلسه تغییر نام شرکت سهامی خاص

                                                                                                         بسمه تعالی

نام شرکت: ……………………………

شماره ثبت شرکت: ……………………………

 سرمایه ثبت شده: ……………………………

شناسه ملی: ……………………………

صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت …………………………… سهامی خاص ثبت شده به شماره …………………………… در تاریخ ………………… ساعت ……………… با حضور (کلیه / اکثریت: توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) سهامداران در مرکز شرکت (اگر جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل گردید.

 الف: در اجرای مفاد ماده 101 لایحه اصلاحی قانون تجارت:

1ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت رئیس جلسه

2ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت ناظر رئیس

3ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت ناظر جلسه

4ـ خانم / آقای…………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند.

ب: در خصوص دستور جلسه که تغییر  نام شرکت می باشد بحث و بررسی و مقرر گردید که نام شرکت به …………………………… تغییر یابد و در نتیجه ماده ……………… اساسنامه به شرح مذکور اصلاح می گردد.

ج: به خانم/ آقای ……………………………  (احدی از سهامداران یا مدیران یاوکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت سهامی و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل ثبت دفاتر اقدام نماید.

امضاء هیات رئیسه جلسه:

رئیس جلسه ……………………………

ناظر جلسه……………………………

ناظر جلسه ……………………………

منشی جلسه ……………………………

 

تذکرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه و لایحه اصلاحی قانون تجارت الزامی است.

3- در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده ارائه اصل روزنامه حاوی آگهی دعوت بهمراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکت ها الزامی است.

4- صورتجلسه تغییر نام شرکت سهامی خاص در چند نسخه تنظیم و به امضاء هیات رئیسه برسد یک نسخه آن حداکثر در ظرف یکماه از تاریخ تشکیل جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

5- نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آنها در یک لیست نوشته شده و به امضای آنها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آن را تایید و بهمراه صورتجلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

6- قبل از تحویل صورتجلسه تغییر نام شرکت سهامی خاص به واحد پذیرش بدواً پس از پرداخت حق الثبت به قسمت تعیین نام مراجعه و پس از اخذ نام و تأیید آن توسط مسئولین اداره ثبت شرکت ها، صورتجلسه به واحد پذیرش تحویل گردد.

7- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

8- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.