نمونه صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص برای انتخاب مدیران و بازرسین، روزنامه و تصویب تراز

نمونه صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص برای انتخاب مدیران و بازرسین، روزنامه و تصویب تراز

                                                                                                          بسمه تعالی

نام شرکت: ……………………………

شماره ثبت شرکت: …………………………

سرمایه ثبت شده: …………………………..

شناسه ملی: …………………………

جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت …………………………… سهامی خاص ثبت شده به شماره در تاریخ …………………… ساعت ………… با حضور (کلیه / اکثریت: توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) سهامداران در محل قانونی شرکت (اگر جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل گردید.

الف: در اجرای ماده ۱۰۱ لایحه اصلاحی قانون تجارت:

۱ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت رئیس جلسه

۲ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت ناظر جلسه

۳ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت ناظر جلسه

۴ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند.

ب: در خصوص دستور جلسه، ۱- تصویب ترازنامه حساب سود و زیان ۲- انتخاب مدیران ۳- انتخاب بازرسین ۴- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به شرح ذیل اتخاذ تصمیم شد.

ب ـ ۱ـ اعضای هیات مدیره به این شرح انتخاب گردیدند: خانم / آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… به عنوان عضو و رئیس هیئت مدیره، خانم / آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… به عنوان عضو و نایب رئیس هیئت مدیره، خانم / آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل برای مدت دو سال انتخاب و با امضاء ذیل صورتجلسه قبولی سمت خود را اعلام می دارند. مجمع تصویب نمود در اجرای ماده ۱۲۴ لایحه اصلاحی قانون تجارت میتواند رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل یک نفر باشد.

ب ـ ۲ـ با رعایت ماده ۱۴۷ لایحه اصلاحی قانون تجارت خانم / آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… به سمت بازرس اصلی خانم / آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… به سمت بازرس علی البدل برای مدت یک سال مالی انتخاب شدند.

ب ـ ۳ـ روزنامه کثیرالانتشار …………………………… جهت نشر آگهی های شرکت انتخاب شد.

ب ـ۴ـ پس از قرائت گزارش بازرس قانونی ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت منتهی به سال …………………….. مورد تصویب قرار گرفت.

ج: اینجانبان اعضاء هیات مدیره و بازرسین ضمن قبولی سمت خود اقرار می نمائیم که هیچگونه سوء پیشینه کیفری نداشته و ممنوعیت اصل ۱۴۱ قانون اساسی و مواد ۱۱۱ و ۱۴۷ و ۱۲۶ لایحه اصلاحی قانون تجارت را نداریم.

د: به خانم / آقای …………………………… (احدی از سهامداران یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

امضاء هیات رئیسه:

رئیس جلسه ……………………………

 ناظر جلسه ……………………………

ناظر جلسه ……………………………

منشی جلسه ……………………………

امضای سهامداران حاضر در مجمع:

نام و نام خانوادگی                       تعداد سهام                    درصد سهام

………………………..                    …………                       …………….

………………………..                    …………                       …………….

………………………..                    …………                       …………….

………………………..                    …………                       …………….

جمع                                          …………                           ۱۰۰

امضاء اعضای هیئت مدیره:

۱ـ ……………………………

۲ـ ……………………………

۳ـ ……………………………

۴ـ ……………………………

امضاء بازرسین:

بازرس اصلی: ……………………………

بازرس علی البدل: ……………………………

تذکرات:

۱- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

۲- در صورتیکه دستور جلسه برای مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده یک یا چند تا از موارد انتخاب هیات مدیره و انتخاب بازرسین و انتخاب روزنامه و تصویب تراز و حساب سود و زیان باشد می توانید از نمونه صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص استفاده و در دستور جلسه موارد مورد نیاز قید شود.

۳- نیازی به انتخاب روزنامه کثیرالانتشار در هر مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص نمی باشد و تا زمانی که قصد تغییر روزنامه را ندارید همان انتخاب اولیه دارای اعتبار می باشد.

4- اعضای هیات مدیره و بازرسین با امضای ذیل صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص قبولی سمت خود را اعلام می نمایند و هم چنین می توانند طی نامه ای جداگانه قبولی سمت خود را اعلام نماید. این برگ ها باید به ضمیمه صورتجلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

۵- چنانچه در نظر باشد رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت یک نفر باشد و این امر در اساسنامه مقرر نشده باشد و با رعایت ماده ۱۲۴ لایحه اصلاحی قانون تجارت باید مراتب به تصویب دو سوم اعضای مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص برسد.

۶- صورتجلسه هیات مدیره با استفاده از نمونه صورتجلسه هیئت مدیره شرکت سهامی خاص در خصوص تعیین سمت اعضای هیات مدیره و تعیین دارندگان حق امضاء تنظیم شود و یا این که مطابق متنی که در همین صورتجلسه ارائه شده است تنظیم گردد.

۷- صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص در سه نسخه تنظیم و کلیه صفحات به امضاء هیات رئیسه جلسه برسد و یک نسخه آن تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

۸- در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه شرکت و مواد لایحه اصلاحی قانون تجارت (ماده ۹۹) الزامی است.

۹- در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده اصل روزنامه حاوی آگهی دعوت به همراه صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

۱۰- در صورتی که در صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص امضای سهامداران درج نشده باشد، نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آن ها در یک لیست نوشته و به امضاء آن ها برسد و هیات رییسه مجمع صحت آن را تایید و به همراه صورتجلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

۱۱- صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سهامی خاص حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ تشکیل جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

۱۲-کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

۱۳- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکتها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.

۱۴- کپی برابر اصل کارت ملی هیات مدیره و بازرس.

۱۵- اشخاص حقوقی: در صورت سهامدار بودن اشخاص حقوقی کپی آخرین روزنامه رسمی و شناسه ملی و کپی برابر اصل کارت ملی نماینده شخص حقوقی و نامه معرفی نماینده جهت حضور در مجمع ضمیمه گردد.

۱۶- در صورت حقوقی بودن بازرسین برگ نمایندگی و معرفی شخصیت حقیقی و اعلام کد ملی فرد در معرفی نامه الزامی است.