نمونه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تغییر موضوع شرکت سهامی خاص

نمونه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تغییر موضوع شرکت سهامی خاص

                                                                                                            بسمه تعالی

نام شرکت: ……………………………

شماره ثبت شرکت: ……………………………

 سرمایه ثبت شده: ……………………………

شناسه ملی: ……………………………

صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ……………​……………… سهامی خاص ثبت شده به شماره ………………​…………… در تاریخ ……………… ساعت ………………با حضور (کلیه / اکثریت: توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) سهامداران در محل قانونی شرکت (درصورتی که مجمع در غیر محل شرکت تشکیل شده آدرس آن محل در قسمت محل قانونی شرکت نوشته می شود) تشکیل گردید.

الف: در اجرای مفاد ماده 101 لایحه اصلاحی قانون تجارت:

1ـ خانم/ آقای ……………​……………… به سمت رئیس جلسه

2ـ خانم/ آقای …………​………………… به سمت ناظر رئیس

3ـ خانم/ آقای ……………​……………… به سمت ناظر جلسه

4ـ خانم / آقای ……………​……………… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند.

ب: دستور جلسه، تغییر موضوع (یا الحاق مواردی به موضوع شرکت) مورد بحث و بررسی قرار گرفت در نتیجه موضوع شرکت به نحو ذیل تغییر یافت: ………………….​…………………………………​…………………………………………​……………………………​……………… و ماده ……………… اساسنامه به شرح فوق اصلاح می گردد.

ج: به خانم / آقای ……………​……………… احدی از سهامداران (یا احدی از مدیران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تغییر موضوع شرکت سهامی خاص و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

امضا هیات رئیسه جلسه:

رئیس جلسه ……………​………………

ناظر جلسه ……………​………………

ناظر جلسه ……………​………………

منشی جلسه ……………​………………

تذکرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- در صورتی که موضوع شرکت کلاً تغییر یابد یا مواردی در آن اصلاح گردد یا مواردی به آن الحاق گردد، بطور کامل در صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تغییر موضوع شرکت سهامی خاص نوشته شود.

3- در صورتی که موضوع قبل از ثبت نیاز به اخذ مجوز از مرجع خاصی باشد می توانید بدواً به مرجع مربوطه مراجعه و مجوز لازم را اخذ و بهمراه صورتجلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها نمایید و هم چنین می توانید صورتجلسه را تحویل اداره ثبت شرکت نموده و استعلام از مرجع ذیصلاح را اخذ و به آن مرجع مراجعه و پس از دریافت مجوز به اداره ثبت شرکت ها تحویل نمایید.

4- صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تغییر موضوع شرکت سهامی خاص در چند نسخه تنظیم و کلیه صفحات به امضاء هیات رئیسه جلسه برسد و یک نسخه آن تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

5- در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه شرکت و مواد لایحه اصلاحی قانون تجارت ماده (99) الزامی است.

6- در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده اصل روزنامه حاوی آگهی دعوت بهمراه صورتجلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

7- نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آنها در یک لیست نوشته و به امضاء آن ها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آن را تأیید و بهمراه صورتجلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

8- صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تغییر موضوع شرکت سهامی خاص حداکثر ظرف یکماه از تاریخ تشکیل جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

9- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

10- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.