نمونه صورتجلسه هیئت مدیره موسسه

نمونه صورتجلسه هیئت مدیره موسسه

                                                                                                بسمه تعالی

نام موسسه: ……………………………

شماره ثبت موسسه: ……………………………

سرمايه ثبت شده موسسه: ……………………………

شناسه ملی: ……………………………

اعضای هیئت مدیره موسسه …………………………… ثبت شده به شماره …………………………… در ساعت ………… مورخ ………………… با حضور کلیه / اکثریت اعضاء (توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) در محل قانونی موسسه (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی موسسه تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشكيل شد.

 

دستور جلسه:

تعیین سمت و حق امضاء:

1- خانم / آقای …………………………… به شماره ملی ……………………………

2- خانم / آقای …………………………… به شماره ملی ……………………………

3- خانم / آقای …………………………… به شماره ملی ……………………………

حق امضاء: کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور موسسه از قبیل چک، سفته، بروات، قراردادها و عقود اسلامی با امضای …………………………… همراه با مهر موسسه معتبر میباشد.

اعضای هيات مديره به خانم / آقای …………………………… (احدی از اعضا هيئت مديره يا مدير عامل يا وكيل رسمی موسسه) وكالت دادند كه ضمن مراجعه به اداره ثبت شركت ها نسبت به صورتجلسه هیئت مدیره موسسه و پرداخت حق الثبت و امضا ذيل دفاتر ثبت اقدام نمايد.

امضاء اعضای هيات مديره:

 

 

تذكرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- صورتجلسه هیئت مدیره موسسه در چند نسخه تنظیم و به امضاء اشخاص ذی سمت برسد و یک نسخه از آن تحویل اداره ثبت شرکت ها شده و مابقی نسخ جز مدارک موسسه ضبط گردد.

3- بعضی از تصميمات هيئت مديره از قبيل تعيين دارندگان امضاء مجاز بايستی به ثبت برسد فلذا در قسمت دستور جلسه مراتب اتخاذ تصميم قيد شود.

4- در صورتی که جلسه هیئت مدیره با حضور اکثریت اعضاء می باشد ارائه مستندات دعوت و یا تعهد هیئت مدیره مبنی بر دعوت از غایب جلسه وفق اساسنامه.

5- صورتجلسه هیئت مدیره موسسه حداكثر ظرف يک ماه از تاريخ تشكيل جلسه تحويل اداره ثبت شركت ها شود.

6- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

7- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.