نمونه صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تعیین سمت و دارندگان امضاء مجاز در شرکت سهامی خاص

نمونه صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تعیین سمت و دارندگان امضاء مجاز در شرکت سهامی خاص

                                                                                                 بسمه تعالی

نام شرکت: ……………………

شماره ثبت شرکت: ……………………

سرمایه ثبت شده:  ……………………

شناسه ملی: ……………………

جلسه هیات مدیره شرکت …………………… سهامی خاص ثبت شده به شماره …………………… با حضور (کلیه / اکثریت: توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) اعضا در تاریخ ………… ساعت ……… در محل قانونی شرکت (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

الف: 1- خانم/ آقای ……………… کد ملی ……………… به سمت رئیس هیئت مدیره

2- خانم/ آقای ……………… کد ملی ……………… به سمت نایب رئیس

3- خانم/ آقای ……………… کد ملی ……………… به سمت مدیر عامل

4- خانم/ آقای ……………… کد ملی ……………… به سمت عضو هیئت مدیره

5- خانم/ آقای……………… کد ملی ……………… به سمت عضو هیئت مدیره

6- خانم/ آقای……………… کد ملی ……………… به سمت عضو هیئت مدیره

ب: کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شرکت از قبیل چک، سفته، بروات، قراردادها و عقود اسلامی به امضاء مشترک ……………… و ……………… همراه با مهر شرکت دارای اعتبار می باشد.

ج: کلیه اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل بدینوسیله اقرار می نماییم که دارای سوءپیشینه کیفری نبوده و مشمول ممنوعیت های مندرج در اصل141قانون اساسی و مواد 111 و 126 قانون تجارت نمی باشیم و با امضاء ذیل صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تعیین سمت و دارندگان امضاء مجاز ضمن تایید مفاد فوق بدینوسیله قبولی سمت خود را اعلام می داریم.

د: به خانم / آقای ……………… (احدی از مدیران یا سهامداران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تعیین سمت و دارندگان امضاء مجاز و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

محل امضاء اعضای هیات مدیره:

1- ……………………

2- ……………………

3- ……………………

4- ……………………

تذکرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2ـ در صورتی که در نظر باشد رئیس هیات مدیره و مدیر عامل یک نفر باشد وفق ماده 124 لایحه اصلاحی قانون تجارت باید مراتب در مجمع عمومی عادی یا عادی بطور فوق العاده مطرح شود و به تصویب دو سوم اعضای حاضر در مجمع برسد.

3ـ صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تعیین سمت و دارندگان امضاء مجاز در ظرف مدت یک ماه از تاریخ تشکیل جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

4ـ در صورتی که صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تعیین سمت و دارندگان امضاء مجاز با حضور اکثریت اعضاء هیئت مدیره تنظیم شده باشد رعایت تشریفات دعوت وفق مقررات اساسنامه و لایحه اصلاحی قانون تجارت الزامی است و نمونه دعوت از هیئت مدیره ارائه شود یا هیئت مدیره تعهد در ذیل صورتجلسه دهد که تشریفات دعوت را رعایت کرده است.

5- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

6- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.