نمونه صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تغییر محل شرکت سهامی خاص

نمونه صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تغییر محل شرکت سهامی خاص

                                                                                                        بسمه تعالی

 

نام شرکت: ……………………………

شماره ثبت شرکت: ……………………………

سرمایه ثبت شده: ……………………………

شناسه ملی: ……………………………

جلسه هیات مدیره شرکت …………………………… سهامی خاص  ثبت شده به شماره …………………………… با (حضور کلیه / اکثریت: توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) اعضاء در تاریخ …………………………… ساعت ………… در محل قانونی شرکت (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

الف: با عنایت به اختیار حاصله از تبصره ……… ماده ……… اساسنامه شرکت تصویب شد. آدرس قانونی شرکت از …………………………… خیابان …………………………… کوچه  ……………………………پلاک …………… کدپستی ………………  به آدرس …………………………… خیابان …………………………… کوچه  …………………………… پلاک …………… کدپستی ……………… تغییر یابد.

 

ب: به آقای / خانم …………………………… (احدی از مدیران یا سهامداران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

امضاء اعضاء هیات مدیره:

1 ـ ……………………………

2 ـ ……………………………

3 ـ ……………………………

4 ـ ……………………………

تذکرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- در صورتی که جلسه با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شده رعایت مقررات اساسنامه شرکت و لایحه اصلاحی قانونی تجارت در خصوص دعوت الزامی است.

3- صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تغییر محل شرکت سهامی خاص در چند نسخه تهیه و به امضاء اعضای هیات مدیره برسد و یک نسخه از آن تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

4- صورتجلسه هیات مدیره در خصوص تغییر محل شرکت سهامی خاص حداکثر ظرف یکماه از تاریخ تشکیل جلسه به اداره ثبت شرکت ها تحویل گردد.

5- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

6- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکتها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.