نمونه صورتجلسه هیات مدیره در خصوص نقل و انتقال سهام در شرکت سهامی خاص (در صورتی که وفق اساسنامه هیات مدیره مجاز به صدور اجازه باشد)

نمونه صورتجلسه هیات مدیره در خصوص نقل و انتقال سهام در شرکت سهامی خاص (در صورتی که وفق اساسنامه هیات مدیره مجاز به صدور اجازه باشد)

                                                                                                   بسمه تعالی

نام شرکت: ………………………………

شماره ثبت شرکت: ………………………………

 سرمایه ثبت شده: ………………………………

شناسه ملی: ………………………………

صورتجلسه هیات مدیره شرکت ……………………………… سهامی خاص ثبت شده به شماره ……………………………… با حضور (کلیه / اکثریت: توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) اعضاء در تاریخ…………… ساعت …………… در محل شرکت (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

الف: هیات مدیره موافقت نمود که خانم/آقای ……………………………… به شماره ملی  ……………………  با واگذاری …………………… کلیه سهام خود به خانم/آقای ……………………………… به شماره ملی …………………… فرزند ……………………………… متولد ………………… به شماره شناسنامه ………………… صادره از …………………به آدرس خیابان …………… کوچه ………………… پلاک ……………… کدپستی …………………… از شرکت خارج شد.

و یا:

خانم/آقای ……………………………… به شماره ملی ……………………  با واگذاری …………………… سهم  از سهام خود به خانم/آقای ……………………………… به شماره ملی …………………… فرزند ……………………………… متولد………………… به شماره شناسنامه ………………… صادره از ………………… به آدرس ……………  خیابان…………… کوچه ………………… پلاک ……………… کدپستی…………………… تعداد سهام خود را به …………………… سهم کاهش داد.

ب: کلیه اعضاء هیئت مدیره به خانم/آقای ……………………………… وکالت دادند مراحل اداری این صورت جلسه را انجام داده و به اداره ثبت شرکتها مراجعه نماید.

امضاء اعضاء هیات مدیره:

1 ـ ……………………

2 ـ ……………………

3 ـ ……………………

4 ـ ……………………

امضاء خریدار سهام: ……………………              امضاء فروشنده سهام: ……………………

 

تذکرات :

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- صورتجلسه هیات مدیره در خصوص نقل و انتقال سهام در چند نسخه تنظیم و کلیه نسخ و صفحات آن به امضاي هیات مدیره و خریدار و فروشنده برسد.

3- یک نسخه از صورتجلسه هیات مدیره در خصوص نقل و انتقال سهام به دارایی مربوطه جهت تعیین مالیات نقل و انتقال سهام تحویل و پس از پرداخت مالیات مربوطه برگ مفاصا حساب بهمراه صورتجلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

4- صورتجلسه هیات مدیره در خصوص نقل و انتقال سهام حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ تشکیل جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

5- فتوکپی شناسنامه و کارت ملی سهامدار یا سهامداران جدید بهمراه صورتجلسه هیات مدیره در خصوص نقل و انتقال سهام تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

6- لیست سهامداران قبل و بعد از نقل و انتقال نوشته شود (تاریخ جلسه و نام و نام خانوادگی سهامداران و تعداد سهام قید گردیده و به امضای همگی آن ها رسیده باشد.)

7- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

8- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکتها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.