نمونه صورتجلسه کاهش و یا افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره شرکت سهامی خاص

نمونه صورتجلسه کاهش و یا افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره شرکت سهامی خاص

                                                                                                     بسمه تعالی

مجمع عمومی فوق العاده شرکت …………………………… سهامی خاص به شماره ثبت …………………………… و شناسه ملی …………………………… مورخ …………… ساعت ……… با حضور (کلیه/ اکثریت: توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) سهامداران در محل قانونی شرکت (درصورتی که مجمع در غیر محل شرکت تشکیل شده آدرس آن محل در قسمت محل قانونی شرکت نوشته می شود) تشکیل گردید و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

ابتدا در اجرای ماده 101 ق.ت

 آقای/خانم …………………………… به سمت رئیس جلسه

 آقای/خانم …………………………… و …………………………… به سمت نظار

 آقای/خانم …………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب و رسمیت جلسه اعلام گردید. دستور جلسه کاهش/افزایش تعداد مدیران و اصلاح ماده اساسنامه.

تعداد اعضاء هیأت مدیره به …………………………… نفر کاهش/افزایش یافت و ماده مربوطه اساسنامه اصلاح گردید.

به آقای/خانم …………………………… (احدی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه کاهش و یا افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

امضاء هیات رئیسه جلسه:

رئیس جلسه: ………………………

ناظر جلسه: ………………………

ناظر جلسه: ………………………

منشی جلسه: ………………………

تذکرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- در صورتیکه جلسه با حضور اکثریت شرکاء/ سهامداران تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه شرکت یا قانون تجارت با ارائه مستندات الزامی است.

3- ارائه لیست سهامداران حاضر در جلسه با امضاء سهامداران الزامی می باشد.

4-کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

5- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.