نمونه قرارداد سئو سایت

نمونه قرارداد سئو سایت

توضیح: طرفین قرارداد می توانند با توجه به شرایط خود بندهایی را به این قرارداد اضافه یا از آن حذف کنند.

1- طرفین قرارداد

این قرارداد فی مابین آقای/خانم …… به آدرس …………………… با شماره تماس ………… به عنوان برنامه نویس، طراح و بهینه ساز سایت
و آقای/خانم …… به آدرس …………………… با شماره تماس ………… بعنوان کارفرما با شرایط ذیل منعقد میگردد.

ماده 2- موضوع قرارداد

بهینه سازی سایت برای نتایج جستجوی گوگل (سئو) برای (یک / دو / سه) سایت شرکت ……..

آدرس سایت (ها)

……………

……………

……………

کلمات کلیدی

1- ……………

2- ……………

3- ……………

4- ……………

5- ……………

ماده 3- مدت قرارداد
مدت این قرارداد از تاریخ …… لغایت…… بمدت … روز کاری می باشد.
مدت زمان اعلام شده در صورتی تحقق می یابد که در مقاطعی که نیاز به انتخاب، تصمیم گیری و یا پاسخ به پرسش از طرف کارفرما میباشد، در زمانی معقول از طرف کارفرما رسیدگی و به مجری اعلام گردد.

1-3- در صورت تصمیم هر یک از طرفین جهت فسخ قرارداد، می بایستی موضوع فسخ ۵ روز قبل بصورت کتبی به طرف مقابل اعلام و ضمن تسویه حساب کامل، نسبت به فسخ قرارداد اقدام گردد.
2-3- در صورت عدم رعایت مفاد قرارداد و تخطی از ارائه خدمات فنی توسط مجری طرح، کارفرما مجاز است بصورت یکطرفه قرارداد را فسخ نماید.
3-3- در صورت تأخیر کارفرما در مورد عدم تحویل به موقع اطلاعات به مجری و به ازاء هر روز تاخیر یک روز به مدت پایان قرارداد اضافه می گردد و تاریخ پایان قرارداد با در نظر گرفتن تأخیر زمانی تحویلی اطلاعات از سوی کارفرما مجدداً محاسبه می گردد.
4-3- درصورت تاخیر مجری بدون دلایل موجه، مبلغ …. ریال معادل …. تومان به ازای هر هفته تاخیر از مبلغ قرار داد بابت جریمه از حساب مجری کسر خواهد شد.
5-3- در صورتیکه به خواست و یا تخلف کارفرما قرارداد فسخ شود هزینه کارهای انجام شده محاسبه و کارفرما موظف به پرداخت آن به مجری خواهد بود.
6-3- در صورتیکه کارفرما پس از انعقاد قرارداد و قبل از شروع اجرای پروژه توسط مجری، درخواست فسخ قرارداد نماید، مجری ۵۰% از مبلغ پرداخت شده را کسر و مابقی مبلغ پیش پرداخت را به کارفرما عودت نماید.
7-3- هرگونه تغییر اساسی در مفاد قرارداد که به توافق طرفین رسیده باشد بصورت الحاقیه قرارداد تنظیم و پس از امضاء برای طرفین قابل اجرا خواهد بود.

ماده 4- مبلغ قرارداد
مبلغ کل قرارداد …… تومان به حروف …… تومان می باشد.
نحوه پرداخت:
1-4- هنگام عقد قرارداد ۲۰٪ مبلغ کل قرارداد معادل …… تومان به مجری پرداخت می شود.
2-4- بعد از اتمام کار و هنگام تحویل نهایی پروژه، باقی مانده از مبلغ کل قرارداد به مجری پرداخت می شود.

ماده 5- تعهدات کارفرما
1-5- کافرما موظف است از زمان تاریخ شروع قرارداد و در طول زمان انجام پروژه اطلاعات و مقالات مورد نیاز سایت ها را در هر زمانی که مجری درخواست می کند. در اسرع وقت در اختیار او قرار دهد.
2-5- کارفرما موظف است در حفاظت از کلیه اطلاعات امنیتی وب سایت که در اختیار نماینده آن شرکت قرار میگیرد کوشا باشد. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور وب سایت در اختیار افراد غیر قرارگیرد (به هر نحوی – مانند نرم افزار های Keylogger عدم رعایت نکات امنیتی و …) مجری مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهد داشت.
3-5- کارفرما متعهد است نسبت به پرداخت به موقع مبلغ قرارداد مطابق ماده ۳ قرارداد , به مجری اقدام نماید .
4-5- در صورت نیاز به تغییر سرور، کار فرما شرایط لازم برای تغییر سرور را ایجاد بکند. ضمنا هرگاه پیامی از طرف مجری برای بروز کردن ارسال گردید نسبت به بروز رسانی از طرف کار فرما اقدامات لازم صورت پذیرد و تغییرات اعلام شده به مجری باید ظرف ۷۲ ساعت انجام گردد. در غیر اینصورت تعداد روز اضافه شده به مدت قرار داد افزوده میشود.

ماده 6- تعهدات مجری
1-6- مجری متعهد می گردد براساس موضوع قرارداد از لحاظ ارائه خدمات فنی و نحوه انجام کار و بالا آوردن سایت در گوگل، رضایت کارفرما را بطور کامل جلب نماید و هرگونه اعتراض یا عدم رضایت کارفرما از کار انجام شده که به موضوع قرارداد مربوط می گردد باید هرچه سریعتر از سوی مجری رسیدگی و ترتیب اثر داده شود.
2-6- مجری متعهد میگردد از روشهایی که باعث قرار گرفتن وب سایت در لیست سیاه موتورهای جستجو میشود استفاده نکند. در غیر اینصورت ضمن عودت تمام مبلغ قرارداد به کارفرما، نسبت به بهینه سازی یک سایت جدید با تمام مشخصات سایت قبلی بطور رایگان اقدام نماید.
3-6- مجری متعهد می گردد اطلاعات سایت یا شرکت کارفرما را در اختیار هیچ فرد یا شرکت دیگری قرار ندهد.

ماده ۶- موارد فورس ماژور
این قرارداد از نظر موارد فورس ماژور تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است.

این قرارداد در ۳ صفحه شامل ۷ ماده و ۷ تبصره در دو نسخه که هر یک بطور مجزا حکم واحد را دارند به امضاء طرفین رسیده است.

مجری                                                                  کارفرما

امضاء و اثر انگشت                                                  امضاء و اثر انگشت