نمونه قرارداد صلح حقوق

نمونه قرارداد صلح حقوق

ماده 1- طرفین قرارداد             

طرف اول (صالح):

خانم / آقای ………………………. فرزند …………….. به شماره شناسنامه ……………………… متولد………………. صادره از ……………. شماره تماس ثابت ………………………….. همراه ……………………….. به نشانی ……………………………………………………….

طرف دوم (متصالح):

خانم / آقای………………………. فرزند …………….. به شماره شناسنامه……………………… متولد………………. صادره از ……………. شماره تماس ثابت ………………………….. همراه ……………………….. به نشانی ……………………………………………………….

ماده 2- مورد مصالحه

کلیه حقوق حقیقی، عینی، واقعی، تملکی و غیره حتی فرضی و احتمالی مصالح ناشی از تعداد کل سهام مصالح در شرکت ………………….. ثبت شده به شماره ……………… در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری و معین و مشخص و محرز نزد متصالح با آثار مترتبِ فعلی و بعدی بر مورد صلح که به اقرار متصالح، مورد مصالحه را متصرف گردیده و آن را قبض نمود.

ماده 3- وجه المصالحه

مبلغ ……………….. ریال وجه رایج کشور معادل ………………. تومان که تماماً و نقداً بنا به اقرار به مصالح تأدیه و تسلیم گردید.

ماده 4- شرایط قرارداد

1-4- کلیه شرایط صحت صلح قطعی اعم از قبض و اقباض و صیغه و غیره به اقرار اجرا شده و کافه خیارات خصوصاً خیار تدلیس و خیار غبن هرچند فاحش از متعاقدین مرقوم اسقاط گردید.

2-4- متصالح صریحاً اقرار به آگاهی کامل از وجود شرکت موصوفه و دارائی ها و بدهی و سرمایه و مطالبات آن شرکت نمود.

ماده 5- جبران خسارات

در صورت بروز و کشف فساد در مورد مصالحه، مصالح عهده دار پرداخت غرامات وارده بر متصالح از تاریخ ………………… تا تاریخ ………………. علاوه بر رد وجه المصالحه به متصالح خواهد بود.

ماده 6- نسخه های قرارداد

این قرارداد مشتمل بر شش ماده در تاریخ ……………………….. به تعداد ……… نسخه که هر یک دارای اعتبار واحد است تنظیم و مبادله گردید و به محض امضای طرفین لازم الاجرا می باشد.

امضاء مصالح                                                            امضاء متصالح