نمونه قرارداد فروش قطعه

نمونه قرارداد فروش قطعه

ماده 1- طرفین قرارداد

قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ شركت………… به نمایندگی آقای/خانم ………………… به سمت رئيس هيئت مديره و ……………… به سمت مدير عامل به شماره ملی ……………… نام پدر ……………… شماره تماس ………………… آدرس ……………………………………………

که ازین پس «خريدار» نامیده خواهد شد، و شركت………………… به نمایندگی آقای/خانم …………………… به شماره ملی ……………… نام پدر ……………… شماره تماس ………………… آدرس ……………………………………………

که ازین پس «فروشنده» نامیده خواهد شد، به منظور انجام موضوع قرارداد منعقد می گردد و طرفين ملزم و متعهد به اجرای مواد و اصول آن ميباشند.

ماده 2- موضوع قرارداد

عبارتست از فروش 000/10 عدد (ده هزار عدد) قاب پشت مانيتور 17 اينچ مدل D730 با مواد ABS برابر نمونه شاهد ارائه شده توسط خريدار.

ماده 3- مدت قرارداد

مدت قرارداد يک ماه تعيين ميگردد.

ماده 4- مبلغ قرارداد

ارزش فروش هر عدد از موضوع قرارداد ……… ريال(… هزار ريال) تعيين ميگردد.

ماده 5- تعهدات فروشنده

الف- فروشنده متعهد مي گردد كه موضوع قرارداد را برابر نمونه شاهد تاييد شده و باكيفيت مطلوب توليد و تحويل نمايد.

ب- با توجه به اينكه قالب موضوع قرارداد بطور امانی به فروشنده تحويل گرديده است، فروشنده متعهد می گردد در حفظ و نگهداری آن مساعی لازم را مبذول و جبران خسارت های ناشی از بی دقتی در امر توليد به عهده فروشنده خواهد بود.

پ- كليه عوارض و حقوق دولتی به عهده فروشنده خواهد بود.

ماده 5- تعهدات خريدار

الف- خريدار متعهد ميگردد به ازا تحويل 50% تيراژ مورد قرارداد هزينه مربوطه را با دريافت صورتحساب، به فروشنده پرداخت نمايد.

ب- مواد اوليه پليمری جهت توليد قطعه مذكور توسط خريدار به فروشنده تحويل داده خواهد شد.

ماده 6- بسته بندی و حمل

الف- اقلام توليد شده برابر طرح بسته بندی ابلاغ شده خريدار و با دريافت كارتن و نايلون از خريدار بسته بندی خواهد شد و هزينه حمل از محل كارخانه فروشنده تا مقصد تعيين شده توسط خريدار به عهده خريدار خواهد بود.

ماده 7– يكپارچگی قرارداد

قرارداد و پيوست های آن يک مجموعه جامع و يكپارچه ای را تشكيل می دهند كه بين طرفين مورد توافق و تأئيد قرار گرفته است. قرارداد مذكور جايگزين كليه قراردادها، ترتيبات، مكاتبات و ارتباطات (چه شفاهی و كتبی) قبلی كه بين طرفين در ارتباط با موضوع قرارداد وجود داشته است، می گردد.

ماده8- تفکیک پذیری

چنانچه بخشی از این قرارداد براساس رای مرجع رسیدگی، غیرقابل اجرا یا غیرقانونی شناخته شود، صرفاً آن بخش از قرارداد بلااثر شده، لیکن سایر مواد همچنان لازم الاجرا خواهد بود.

ماده 9- تغییر و اصلاح

هرگونه تغییر در مفاد قرارداد، صرفاً با توافق کتبی و قبلی طرفین امکانپذیر است.

ماده 10- حوادث غیرمترقبه

هرگاه به علت فورس ماژور (حوادث غیرمترقبه) يكی از طرفين قرارداد نتواند تعهدات خود را انجام دهد، عدم انجام تعهدات، نقض قرارداد تلقی نخواهد شد و قرارداد به قوت خود باقی خواهد بود.

ماده 11- تغيير آدرس طرفين قرارداد

هرگاه يكی از طرفين قرارداد آدرس قانونی خود را در مدت قرارداد تغيير بدهد بايد كتباً اين تغيير را به طرف ديگر ابلاغ كند و تا وقتی كه نشانی جديد به طرف ديگر اعلام نشده است، كليه نامه ها، اوراق و مكاتبات به نشانی قانونی ارسال و تمام آنها ابلاغ شده تلقی خواهد شد.

ماده 12- حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه اختلاف درخصوص اجرای قرارداد یا اختلاف در تفسیر و تعبیر مفاد قرارداد، موضوع ابتدا از طریق مذاکره فیمابین و صورت عدم حصول نتیجه از طریق داوری مرضی الطرفین قابل حل خواهد بود.

ماده 13- تعداد نسخ / امضای طرفین/ تاریخ

این قرارداد در … ماده، در تاریخ ……… در شهر …… تنظیم و امضا گردید که دارای … نسخه با اعتبار واحد است و با اطلاع كامل از مفاد آن به امضای طرفين ميرسد.

امضای طرف اول                                                      امضای طرف دوم

……………                                                            ……………