نمونه صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت سهامی خاص

نمونه صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت سهامی خاص

                                                                                                      بسمه تعالی

صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت …………………………… سهامی خاص به شماره ثبت …………………………… شناسه ملی …………………………… در ساعت …………… مورخ ……………… با حضور (کلیه / اکثریت: توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) سهامداران در محل قانونی شرکت (درصورتی که مجمع در غیر محل شرکت تشکیل شده آدرس آن محل در قسمت محل قانونی شرکت نوشته می شود) تشکیل و نسبت به انتخاب هیئت رئیسه اتخاذ تصمیم گردید.

در اجرای ماده 101 لایحه اصلاحی قانون تجارت

1ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت رئیس جلسه

2ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت ناظر جلسه

3ـ خانم/ آقای …………………………… به سمت ناظر جلسه

4ـ خانم / آقای …………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند.

دستور جلسه: ضرورت تاسيس شعبه در شهرستان …………… مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نتيجه مقرر گرديد كه شعبه شركت در شهرستان …………… به آدرس خيابان …………… كوچه …………… پلاك …… تعيين و خانم / آقای …………………………… فرزند …………………………… متولد ……………… به سمت مدير شعبه تعيين شدند.

به خانم / آقای …………………………… (احدی از سهامداران یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود كه ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت سهامی خاص و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید.

امضاء هیات رئیسه:

۱ـ رئیس هیات جلسه ……………………………

۲ـ ناظر جلسه ……………………………

۳ـ ناظر جلسه ……………………………

۴ـ منشی جلسه ……………………………

تذكرات:

۱- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- تصوير يك نسخه از صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت سهامی خاص و تصوير اساسنامه و اظهارنامه و فتوكپی شناسنامه و كارت ملی مدير شعبه جهت ارسال به اداره ثبت شهرستانی كه شعبه در آنجا تاسيس می شود به همراه مدارك تحویل اداره ثبت شركت ها شود.

3- پس از ثبت صورتجلسه و گذشتن مدتی به اداره ثبت شهرستان مربوط جهت ثبت و اخذ شماره ثبت و اخذ آگهی تاسيس شعبه مراجعه شود.

4- صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت سهامی خاص حداكثر ظرف يك ماه از تاريخ تشكيل جلسه تحويل اداره ثبت شركت ها شود.

5- در صورتی که مجمع با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه شرکت و مواد لایحه اصلاحی قانون تجارت (ماده ۹۹) الزامی است.

6- سهامداران اصالتاً يا وكالتاً يا ولايتاً نام خود را همراه با ذكر سمت و ميزان سهام در صورتجلسه نوشته و امضاء نمايند و در صورتی كه وكالتاً امضاء می نمايند ارائه وكالت نامه رسمی (اصل رونوشت برابر اصل شده) الزامی است.

7- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

8- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.