نمونه صورتجلسه انتخاب هیئت مدیره در شرکت های با مسئولیت محدود

نمونه صورتجلسه انتخاب هیئت مدیره در شرکت های با مسئولیت محدود

                                                                                                        بسمه تعالی

 

نام شرکت ……………………………

شماره ثبت ……………………………

سرمایه ثبت شده …………………………… ریال

شناسه ملی ……………………………

صورتجلسه مجمع عمومی (عادی بطور فوق العاده) شرکت در تاریخ …………………… ساعت ………… با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء (کلیه / اکثریت: توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) تشکیل و نسبت به انتخاب اعضای هیئت مدیره (یا ترمیم تعداد اعضای هیات مدیره) بشرح ذیل اتخاد تصمیم شد.

 

  نام شرکاء                               میزان سهم الشرکه

1ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

2ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

3ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

4ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

با توجه به انقضای مدت ماموریت مدیران یا استعفای مدیر یا مدیران با عزل بعضی از مدیران یا خروج بعضی از مدیران از شرکت یا عوامل دیگری که باعث تجدید و انتخاب مدیران می شود ذکر گردد.

1ـ خانم / آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… امضاء

2ـ خانم / آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… امضاء

3ـ خانم / آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… امضاء

به سمت اعضای هیئت مدیره شرکت برای مدت …………… سال (یا بمدت نامحدود) انتخاب و با امضاء ذیل صورتجلسه قبولی خود را اعلام می نمایند.

اینجانبان اعضاء هیات مدیره و بازرسین ضمن قبولی سمت خود اقرار می نمائیم که هیچگونه سوء پیشینه کیفری نداشته و ممنوعیت اصل 141 قانون اساسی و مواد 111 و 126 لایحه اصلاحی قانون تجارت را نداریم.

به خانم / آقای …………………………… (احدی از شرکاء یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه انتخاب هیئت مدیره در شرکت های با مسئولیت محدود و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید.

1ـ خانم / آقای …………………………… امضاء

2ـ خانم / آقای …………………………… امضاء

3ـ خانم / آقای …………………………… امضاء

 

تذکرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2ـ پس از تنظیم صورتجلسه فوق نسبت به تنظیم صورتجلسه هیئت مدیره بشرح نمونه پیوستی اقدام شود.

2ـ مدت ماموریت در شرکت های با مسئولیت محدود هم می تواند مقید به زمان و هم می تواند نامحدود باشد. بنابراین به این نکته با توجه به اساسنامه شرکت توجه شود.

3ـ در صورتیکه یک نفر از مدیران سهم الشرکه خود را مستقل نمود و از شرکت خارج شد و یا از سمت خود استعفا داد بایستی صورتجلسه فوق تنظیم و مدیری بجای فرد خارج شده یا مستعفی انتخاب شود.

4ـ در صورتیکه جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت شرکاء وفق اساسنامه شرکت و قانون تجارت با ارائه مستندات الزامی است.

5ـ شرکاء اصالتاً یا وکالتاً یا ولایتاً نام خود را همراه با ذکر سمت و میزان سهم الشرکه در صورتجلسه نوشته و امضاء نمایند و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی (اصل رونوشت برابر اصل شده) الزامی است.

6ـ در صورتیکه تعداد شرکاء از 12 نفر بیشتر باشد انتخاب هیأت نظار مرکب از سه نفرالزامی و در ابتدا صورتجلسه نام اعضای هیأت نظار نوشته شود و ذیل صورتجلسه را امضاء نمایند.

7ـ تمام شرکاء ذیل تمام صفحات صورتجلسه را امضاء نمایند.

8 ـ صورتجلسه انتخاب هیئت مدیره در شرکت های با مسئولیت محدود در دو یا چند نسخه تهیه و ذیل تمام آن توسط اعضا امضاء و یک نسخه به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود.

9ـ صورتجلسه انتخاب هیئت مدیره در شرکت های با مسئولیت محدود حداکثر ظرف مدت یکماه از تاریخ تشکیل جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

10- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

11- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.