نمونه صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت با مسئولیت محدود

نمونه صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت با مسئولیت محدود

                                                                                                        بسمه تعالی

 

نام شرکت ……………………………

شماره ثبت ……………………………

شناسه ملی ……………………………

سرمایه ثبت شده …………………………… ریال

در تاریخ …………………… ساعت ………… مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء (توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) در محل قانونی شرکت (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل و نسبت به تأسیس شعبه به شرح ذیل اتخاذ تصمیم شد.

 

      نام شرکاء                                          میزان سهم الشرکه

1ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

2ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

3ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

4ـ خانم / آقای …………………………… دارای …………………………… ریال سهم الشرکه

ضرورت تأسیس شعبه در شهرستان …………………… مورد بحث و بررسی قرار گرفت در نتیجه مقرر گردید که شعبه شرکت در شهرستان …………………… به آدرس: خیابان ………………………………………… کوچه …………………… پلاک …………………… کدپستی: …………………………… تعیین و خانم / آقای …………………………… به شماره ملی …………………………… فرزند …………………………… متولد ……………… به سمت مدیر شعبه تعیین شدند.

به خانم / آقای …………………………… (احدی از شرکاء یا وکیل رسمی شرکت) وکالت داده می شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت با مسئولیت محدود و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید.

1ـ خانم / آقای …………………………… امضاء

2ـ خانم / آقای …………………………… امضاء

3ـ خانم / آقای …………………………… امضاء

 

 

 

تذکرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2ـ تصویر یک نسخه از صورتجلسه فرم انتقالی و تصویر اساسنامه و شرکت نامه و تقاضانامه و فتوکپی شناسنامه مدیر شعبه جهت ارسال به اداره ثبت شهرستانی که شعبه در آن جا تأسیس میشود به همراه مدارک به اداره ثبت شرکت ها ارسال گردد.

3ـ پس از ثبت صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت با مسئولیت محدود و گذشتن مدتی به اداره ثبت شهرستان مربوطه جهت ثبت و اخذ شماره ثبت و اخذ آگهی تأسیس شعبه مراجعه شود.

4- در صورتی که جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد رعایت تشریفات دعوت شرکاء وفق اساسنامه شرکت یا قانون تجارت با ارائه مستندات الزامی است.

5ـ شرکاء اصالتاً یا وکالتاً یا ولایتاً نام خود را همراه با ذکر سمت و میزان سهم الشرکه در صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت با مسئولیت محدود نوشته و امضاء نمایند و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی (اصل رونوشت برابر اصل شده) الزامی است.

6ـ در صورتی که تعداد شرکاء از 12 نفر بیشتر باشد انتخاب هیأت نظار مرکب از سه نفر الزامی و در ابتدای صورتجلسه نام اعضای هیأت نظار نوشته شود و ذیل صورتجلسه را امضاء نمایند.

7ـ تمام شرکاء ذیل تمام صفحات صورتجلسه را امضاء نمایند.

8ـ صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت با مسئولیت محدود در دو یا چند نسخه تهیه و تمام آنها امضاء و یک نسخه به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود.

9- صورتجلسه حداکثر در ظرف مدت یکماه از تاریخ تشکیل جلسه تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.

10- در صورتی که تأسیس شعبه وفق اساسنامه شرکت از اختیارات هیئت مدیره باشد نسبت به تنظیم صورتجلسه هیئت مدیره با استفاده از متن فوق اقدام شود.

11- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

12- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.