نمونه صورتجلسه تغییر محل موسسه

نمونه صورتجلسه تغییر محل موسسه

                                                                                              بسمه تعالی

نام موسسه: ……………………………

شماره ثبت موسسه: ……………………………

سرمايه ثبت شده موسسه: ……………………………

شناسه ملی: ……………………………

مجمع عمومی فوق العاده موسسه …………………………… ثبت شده به شماره …………………………… مورخ …………… با حضور کلیه / اکثریت (توضیح این که در متن صورتجلسه تنها یکی از کلمات «کلیه» یا «اکثریت» درج می گردد.) شركا در محل قانونی موسسه (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی موسسه تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشكيل شد.

1- خانم / آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

2- خانم / آقای …………………………… دارای مبلغ  …………………………… ريال سهم الشركه

3- خانم / آقای …………………………… دارای مبلغ …………………………… ريال سهم الشركه

دستور جلسه: تغيير محل قانوني موسسه

پس از بحث و بررسی محل قانونی موسسه از شهرستان …………………………… خيابان …………………………… كوچه …………………………… پلاك  …………… كدپستی …………………………… به شهرستان …………………………… خيابان …………………………… كوچه …………………………… پلاك …………… كدپستی …………………………… انتقال يافت.

به خانم / آقای …………………………… (احدی از شركا يا مديران يا وكيل رسمی موسسه) وكالت داده شد كه ضمن مراجعه به اداره ثبت شركت ها نسبت به ثبت صورتجلسه تغییر محل موسسه و پرداخت حق الثبت و امضا ذيل دفاتر ثبت اقدام نمايد.

امضا كليه شركاء حاضر در مجمع:

تذكرات:

1- کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2- درصورتی كه مجمع با حضور اكثريت تشكيل شده رعايت تشريفات دعوت وفق اساسنامه و ارايه مدارک مثبته به ضميمه صورتجلسه به اداره ثبت شركت ها الزامی است.

3- صورتجلسه تغییر محل موسسه در چند نسخه تنظيم و به امضاء كليه حاضران در مجمع برسد و يک نسخه تحويل اداره ثبت شركت ها شده و بقيه جز مدارک موسسه ضبط گردد.

4- صورتجلسه حداكثر در ظرف يک ماه از تاريخ تشكيل جلسه تحويل اداره ثبت شركت ها شود.

5- کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد.

6- جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود.