مشاوره حقوقی رایگان - فروشگاه اینترنتی

سلام. ما قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی داشتیم اما یکی از اصلی ترین مشکلات این هست که اگر در هنگام خرید خریدار از کالا ایراد بگیرد و فروشنده هم ایراد رو قبول نکند، باید حق رو به چه کسی داد؟
مثلا 2 پیراهن سفارش بدهد ولی بگوید من یک عدد تحویل گرفتم و فروشنده هم بگوید من 2 تا فرستادم. یا بگوید گوشی موبایلی که سفارش دادم خراش دارد ولی فروشنده بگوید سالم بوده است.
در این مواقع باید حق رو به چه کسی داد و پیشنهاد شما برای حل این مشکل چی هست؟

پاسخ ها :

سپهدار غلامزاده علم

جناب آقای سپهدار غلامزاده علم :

استان : تهران


در این خصوص با فروشنده کالا قرارداد بسته وتکلیف موضوع رابخوبی مشخص ودر صورت امکان مرجع حل اختلاف ویا نحوه جبران خسارت احتمالی خریدار را هم تعیین کنیددر ضمن از تجربیات سایر فروشگاههای مشابه استفاده کنید.


20:39:37   1400/1/9

موافق (0) مخالف (0)


فروش اینترنتی کالا قوانین خرید و فروش اینترنتی فروشگاه اینترنتی

سوالات مرتبط

عدم ارسال کالای فروخته شده اینترنتی
با سلام همسر بنده در تهران فروش یک لباس را در سایت ... به مبلغ 200 هزار تومان به دوستش می سپارد ، دوست ایشون با حساب کاربری همسرم در دیوار لباس رو میفروشه و پول هم به حساب همسرم واریز میشه اما به همس...
اینستاگرام
سلام. ببخشید من کار مدیریت پیج اینستاگرام انجام میدم. از یک سایت اینترنتی پیشنهاد کاری پیدا کردم که فروش اینترنتی لوازم پلاستیکی از یک شرکت معروف هستش که پورسانتی به من حقوق میدن و من هم فقط عکس های ...
فروش اینترنتی کالا
سلام من یه فروشگاه اینترنتی دارم که تعدادی کالا داشته با قیمتهای قبل از افزایش قیمت دلار و به جهت فراموشی قیمتها را اصلاح نکرده بودم. حال شخصی به سایت مراجعه کرده و مبالغ زیادی کالا خرید کرده و بعد از...
کلاهبرداری
سلام. من اینترنتی به یک نفر کالایی فروختم و مبلغ 100 تومان دریافت کردم و پس از آن مبتلا به کرونا شدم و نتونستم ارسال کنم. الان از من شکایت کرده به جرم کلاهبرداری و این که از خودم که پول رو به کارتم ری...
خرید از پیج اینستاگرام
با سلام و احترام. بنده در 9 آبان 99 برای خرید لباس از یک پیج اینستاگرام مبلغ 388 تومن به حساب شخصی واریز کردم. 5 آذر برای ما به جای 3 لباس، 2 لباس بی کیفیت ارسال کردن. اعتراض که کردیم با پیام ها و صد...