مشاوره حقوقی رایگان - کلاهبرداری اینترنتی

سلام
بنده در تاریخ 4 مهر ماه یک دستگاه یخچال ساید تی سی ال از سایت ................ خریداری کردم که در آن تاریخ دارای نماد الکترونیکی 2 ستاره بود، و حدود 10 میلیون از درگاه بانکی پرداخت کردم، بعد از گذشت یک ماه از بد قولی در ارسال، بهم گفتند که شرکت ... ... .... فروشش بسته شده است و قادر به تهیه محصول نیستند!! در صورتی که بنده قبل از خرید علاوه بر اینکه در سایت اعلام موجودی کرده بودند با ........ تماس گرفتم و گفتند که موجودی داریم!!! در واقع جنسی را به من فروختند که موجود نداشتند، در این تایم که که معطل بودم، قیمت یخچال بنده به 13 تومن افزایش داشته، و شرکت ....... به بنده پیشنهاد دادند، که یخچال دیگری از سایت انتخاب کنم، و با حساب اینکه یخچال بنده رو 13 حساب کردند، ساید دوو انتخاب کردم، و باز هم داستان یخچال قبلی تکرار شد، و یخچالی دستم نرسید، فقط وعده برای هفته ی بعد، هر هفته به همین منوال میگذره و الان سومین ماه میشه که من علاف یک یخچال هستم!! از طرفی طی تماسی بهشون گفتم از خیر یخچال و خرید اینترنتی گذشتم 13 تومن را پس بدید (معادل قیمت روز یخچال تی سی ال) گفتن یه هفته تا ده روز دیگه صبر کن تا پول را بریزیم!!
تو این ده روز، مشاهده شد که وزارت صنعت نماد اطمینان سایت رو حذف کرد، الانم که کل سایت از دسترس خارج شده، تماسی که گرفتم با شرکت، گفتت راستش برامون مشکل حقوقی پیش اومده حساب بانکیمون بستست و بازم درخواست زمان کردند، و با پیگیری از پلیس فتا مشخص شد که چند شاکی دیگر هم دارد، و پلیس فتا پیشنهاد داد که سریع شکایت کنم و گفتن که حساب شرکت توسط قوه قضاییه مسدود شده، برای پیگیری این امر و شکایت چون شهرستان هستم به دادسرای جرایم رایانه ای تهران دسترسی ندارم، نیاز به کمک دارم برای شیوه ی شکایت، حقوقی باشه کیفری باشه،، نوشتن شکواییه، اصلا به چه عنوانی، ممنون میشم راهنماییم کنید.

پاسخ ها :

فرزانه عزتي

فرزانه عزتي:

استان : تهران


شما به دادسرای محل اقامت بروید از آنجا بابت کلاهبرداری اینترنتی شکایت نمایید .حتما نیاز به مشاوره با یک وکیل را دارید .


17:03:26   1397/10/16

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص