با سلام
ملکی اجاره کردیم علیرغم تخلیه چون پول پیش ما آماده نبود و موجر امتناع از دادن پول کرد به ما اعلام کرد باید مستاجر جدید بیاید ما به بنگاه کلید را دادیم تا مستاجر خانه را ببیند پس از اجاره جدید نصف پول پیش ما داده شد و سپس بنگاه گفت بگذارید که مستاجر جدید ساکن شود ما ظرف یک هفته بقیه پول پیش را میدهیم ،الان هر روز به بهانه جدید مالک زنگ میزند و ادعای خسارت میکند و می گوید بقیه پول را تا توافق نکنیم نمیدهد! مثلا میگوید هزینه سرویس کولر که ما قبول کردیم روز بعد تماس گرفت گفت که گاز کولر را هم عوض کرده ،دو روز بعد گفت بلبرینگ کولر هم خراب است و بی اجازه ما برده کولر را تعمیر کند و الان هم درخواست کولر جدید کرده راهکار چیست هنوز 60 میلیون پول ما را نداده و هر روز ادعا جدید دارد ؟ ما تحویل خانه را امضا نکرده ایم ولی آمادگی تخلیه را اعلام و کلید را به بنگاه داده ایم، آیا اظهارنامه دهیم ؟ هزینه ی تعمیرات با چه کسی است و اینکه بدون هماهنگی، موجر کولر را برده و تعمیر کرده و مدعی است ؟ هزینه استهلاک کولر را ما باید بدهیم ؟
درود بر شما
هزینه های کولر با مالک است. اظهارنامه لازم هست حتما انجام دهید و در صورت عدم همکاری، دادخواست بدهید به شورا
12:09:35 1401/7/8
سلام
شما حتما باید دادخواست مطالبه مبلغ رهن خانه و خسارت تأخیر تادیه و هزینه دادرسی را به طرفیت موجر اقامه نمایید و
13:48:11 1401/7/12
باید دادخواست تامین دلیل دهید تا میزان خسارت کارشناسی شود سپس دادخواست دهید
20:52:12 1401/7/12
با سلام
می توانید دادخواست مطالبه وجه بدهید
09:10:04 1401/7/13
باسلام
بله می توانید طی یک اظهارنامه مطالبه نمایید و پس از سپری شدن مدت دادخواست مربوطه را تنظیم نمایید
هزینه تعمیر کولر بر عهده موجر می باشد
11:03:11 1401/7/15
پس ندادن ودیعه مستاجر با ادعای خسارت عدم استرداد ودیعه توسط موجر ادعای خسارت موجر استرداد ودیعه مستاجر خسارت تاخیر در پرداخت ودیعه مستاجر ودیعه مستاجر پول پیش مستاجر هزینه سرویس کولر ملک اجاره ای هزینه استهلاک کولر ملک اجاره ای هزینه های بر عهده موجر هزین
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.