سلام و وقت بخیر
من چند وقت پیش (کمتر از دو هفته) یه هدست خریداری کردم،و الان یکی از گوشیای هدست شکسته،با پشتیبانی تماس گرفتم،میگن این شامل گارانتی نمیشه و عکس بفرست،میدیم کارشناس بررسی کنه و خلاصه حوالم کردند به دو سه روز دیگه،الان من باز کردم هدست رو،و دیدم فقط مشکل اینا نیست،کلا هدستی که خریدم یه کالای بیخوده،سیم های استفاده شده خیلی نازک و نامرغوبن،پیچ های هدست معیوبن و کلا بسته نمیشن،باتری نامرغوب روی هدست هست،و کلا میتونم بگم بهم انداختنش.
میخواستم بدونم من چکار میتونم بکنم؟میتونم ازشون شکایت کنم و پولمو پس بگیرم؟یا حداقل تعویضش کنن؟خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین
فروش کالای نامرغوب فروش کالای معیوب استرداد وجه کالای معیوب کالای معیوب
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.