مشاوره حقوقی رایگان - عدم تعهد گارانتی

سلام
سه ماه پیش من یک لپ‌تاپ به ارزش 24میلیون تومان خریدم و 6 ماه هم گارانتی دارد. بعد از دو روز مشکل پیدا کرد ‌و من بلافاصله به بردم و به من گفتند که مشکل آن نرم‌افزاری است و با وجود گارانتی هزینه‌ هم از من گرفتند و در این سه‌ماه چندبار دستگاه را بردم و هر بار گفتند نرم‌افزاریست و نه آن را تعویض کردند و نه درست کردند.
من می‌توانم به‌خاطر این‌که کالای معیوب به من فروخته‌اند شکایت کنم یا چون سه‌ماه گذشته است، دستم به جایی بند نیست؟

پاسخ ها :


گارانتی کالا فروش کالای معیوب

سوالات مرتبط

شكايت از شركت گارانتی كننده
باسلام بنده ١ ماه پيش يك عدد گوشي فرستادم گارانتي ، بعد از دو هفته تماس گفتن كه فرستادن ، الان ٤ هفته ميگذره به دستم نرسيده . باهاشون كه تماس ميگيريم ميگم خوب شما ميگيد فرستاديد لطفا باركد پستي جهت پي...
گارانتی و تعمیر کالا
سلام وقتتون بخیر بنده یک دستگاه چایساز برای جهیزیه ام خریداری کردم و بعد از استفاده ازش متوجه شدم که دکمه روشن و خاموش کتری چایساز کار نمیکنه و فنر دکمه خرابه به مغازه دار تحویل دادم قرار شد به دفتر ن...
گارانتی
سلام یک جفت کفش برند وارداتی که شامل 6ماه گارانتی است بغیر از نمایندگی فروش محصول از یک فروشگاه کفش معتبر خریم محصول در ماه اول به مشکل اساسی خورد، به شرکت تماس گرفتم میگن چون از ما نخرید شامل گارانتی...
عدم تعهد گارانتی
سلام بنده یک گریبکس با ضمانت 6ماهه با فاکتور رسمی سربرگ دار خریدم وگریبکس 2ماه نشده در اتوبان کاشان خراب شد وگریبکس باز وبه تهران جهت تعویض ارسال شد ولی فروشنده با تعویض یک قطعه سالم با یه قطعه شکسته ...
عدم رعایت ضمانت تعویض ذکر شده در فاکتور
سلام خسته نباشید ببخشید من یک عدد یخچال برند ایرانی از یکی از فروشگاه ها خریدم و فاکتور هم گرفتم که گارانتی آن در فاکتور به صورت یکسال تعویض نوشته شده بود. حالا بعد از گذشت یک هفته موتور یخچال دچار م...