سلام و احترام،
در تاریخ 22 تیر 402 یک کولر گازی دارای گارانتی رو نصاب خود شرکت گارانتیدهنده اومد نصب کرد، یک فاکتور هزینه مهر شده داد و کارت گارانتی رو «بدون مهر» و فقط با مشخصات خودم پر کرد و هیچ اثری از خودش(نام و مشخصات شخصی یا شماره تلفن و ...) در برگه گارانتی و فاکتور ذکر نکرد. پول رو هم به حساب شخصی نصاب کارتبهکارت کردم همون موقع.
الان کولر به مشکل خورده ولی نه شرکت گارانتیدهنده و نه نصاب و نه نمایندگی هیچکدام پاسخگو نیستن.
آیا فقط فاکتور هزینهها که مهر و امضا داره اما نصاب مشخصاتشو روش ننوشته، برای شکایت کافی هست؟ آیا راهی برای زنده کردن این حقم دارم یا فقط باید شکایت کنم؟
با توجه به مبلغ نصب (نزدیک پنج میلیون تومان)، شکایت یا داشتن وکیل ارزش و توجیه منطقی داره؟
پیشاپیش از پاسخگویی شما بسیار سپاسگزارم
با سلام
با توجه به توضیحات ارائه شده مدارک و مستندات نیاز به بررسی است.
17:08:28 1402/7/13
با سلام
امکان اقامه دادخواست توسط شما وجود خواهد داشت
09:58:16 1402/7/18
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.