با سلام و احترام
پدر بنده راننده خودرو کامیونت خاور متعلق به شرکت صنایع غذایی سرشار هستند
هنگام برگشت به شرکت در ابتدای شهرک صنعتی نصیر آباد دو دستگاه خودروی نیسان باری در ورودی شهرک صنعتی متوقف بودند و کابل بکسل بندی را از نیسانی به نیسان دیگر جهت کشیدن و محکم نمودن بار بدون هیچ گونه علائم هشدار دهنده ای متصل کرده بودند ، که منجر به برخورد خودروی خاور به کابل بکسل بند هنگام ورود به شهرک صنعتی شده و خساراتی را به خودروی خاور وارد نموده است.
خسارات وارده در قسمتهای : هر دو ستون جلوی خودرو و خراشیدگی روی شیشه جلو ، شکستن قسمتی از سمت چپ جلو پنجره خودروی خاور می باشد .
طی گفتگوی فی مابین هر دو راننده ، راننده نیسان کارت خودرو و تلفن تماس خود را به راننده خاور داده و بیان نموده طی روز اینده با وی تماس بگیرند تا خسارت خودرو را شخصاً پرداخت کند.
اما طی تماس با راننده نیسان ، ایشان از پرداخت خسارت امتناع نموده و خود را مقصر خسارت وارده نمیداند ...
با توجه به این که خودروی خاور متعلق به شرکت میباشد طی بازدید کادر فنی شرکت از خودرو خاور ، راننده را موظف به پرداخت خسارت و تعمیر نواحی اسیب دیده خودرو می دانند.
حال چگونه میتوان خسارت وارده را از راننده نیسان که مسئول خسارت وارده به خودروی خاور هست ، مطالبه نمود .؟
با تشکر
سلام
تامین دلیل کنید تا خسارت توسط کارشناس دادگستری برآورد شود و سپس بر مبنای آن دادخواست به خواسته مطالبه خسارت را در دفتر خدمات قضایی به ثبت برسانید.
10:46:52 1402/7/29
سلام. میبایست طرح دعوی حقوقی در دادگاه کنید ودرصورتیکه کارشناس تصادفات ایشان را مقصر اعلام کند، خسارت قابل مطالبه است. بدوا تامین دلیل کنید.
10:48:50 1402/7/29
با سلام در این خصوص ابتدا میبایست تامین دلیل شود طی نظریه کارشناسی میبایست مشخص شود و بعد از آن خسارت و افت و سایر هزینهها از طریق مرجع محترم قضایی قابل مطالبه میباشد
12:11:59 1402/7/29
ابتدا تامین دلیل کنید و بر اساس آن میتوانید از مقصر مطالبه خسارت کنید
22:38:25 1402/8/2
با سلام
شما باید شکایت نمایید
و باید توسط کارشناس رسمی کروکی تنطیم گردد تا مقصر و میزان تقصیر تعیین گردد و
02:06:05 1402/8/3
سلام شکایت کنید میتوانید در ابتدا تامین دلیل کنید
18:48:38 1402/8/11
از طریق شکایت به دادسرا و تقاضای نظریه کارشناس
08:01:02 1402/8/12
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.