با سلام.
بنده از یک سایت معتبر یک لپ تاپ خریده بودم ولی فروشنده ارسال نمی کردند. بارها تماس گرفتم و وعده میدادند که بزودی ارسال میشود. اما ناگهان بعد از 12 روز به بنده می گویند کالا موجود نیست. الان کالای خریداری شده بنده بیش از سه میلیون تومان افزایش قیمت داشته و بنده بسیار متضرر شده ام. میخواستم بدانم از لحاظ حقوقی راهی هست که فروشنده را ملزم به تحویل همان کالا یا کالایی مشابه با همان مشخصات کرد؟ یا در صورت عودت وجه، خسارت ناشی از افزایش قیمت کالا را مطالبه کرد؟ ضرر بنده زیاد است و این اشتباه از طرف فروشنده بوده و نه بنده و منصفانه نیست فروشنده این ضرر را به من تحمیل کند. خیلی ممنون میشوم بزرگواران راهنمایی بفرمایند. با تشکر
سلام. چون کالا تحویل شما نشده است به پلیس فتا مراجعه کنید و اگر در تهران ساکن هستید از طریق دفاتر خدمات قضایی در دادسرای جرایم اینترنتی شکایت کنید.
11:50:23 1399/5/3
عدم تحویل کالا در خرید اینترنتی خسارت عدم تحویل کالا در خرید اینترنتی عدم تحویل کالا خرید اینترنتی خسارت
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.