با سلام، از لوله کش که برای خانه ما آمد شکایت کردم، بعد از اتحادیه و کارشناسی و بازرسی اتاق اصناف، پرونده بالاخره رسید به تعزیرات حکومتی و بالاخره لوله کش در تعزیرات حکومتی پیداش شد و اومد و مبلغ 500 هزار تومان کارشناس اتحادیه نوشته بود و بعد از صحبت بالاخره طرف داخل پرونده که دست تعزیرات هست، نوشت که مبلغ 500 هزار تومان رو پرداخت می کنم و گفت الان پول ندارم و بعد از ظهر میریزم، ولی هنوز 25 روز گذشته و پرداخت نکرده.
((تعزیرات گفت اگه پول نده ما حکم میدیم، از تاریخ تعزیرات حکومتی تا الان 25 روز گذشته، معمولا باید چقدر بگذره تا تعزیرات حکومتی حکم بدهد؟))
سوال دوم اینکه لوله کش پکیج نو برای خانه ما نصب کرده و گارانتی پکیج که نصب کرده رو از ما امضا گرفته که ببره مهر کنه و بیاره و نیاورده و به شرکت پکیج هم زنگ زدم و سریال دستگاه رو گفتم میگن گارانتیش ثبت نشده.
در واقع قرار بوده دستگاه با گارانتی تحویل ما بده و پشت فاکتور هم خود لوله کش نوشته که دو سال گارانتی شرکت ... هست و در صورتی که دستگاه بدون گارانتی هست.
((خب قطعا دستگاه بدون گارانتی هزینه کمتری دارد، آیا گارانتی دستگاه به طور کل قابل شکایت هست یا نیست ؟))
من در روز اول شکایت در اتحادیه موضوع گارانتی رو در شکایت نوشتم و به کارشناس هم گفتم و اتحادیه موضوع گارانتی رو برای تعزیرات حکومتی نفرستاده و تعزیرات میگه باید برد اتحادیه بگید و به ما مربوط نیست و اتحادیه میگه ما فرستادیم به ما مربوط نیست و اتحادیه میگه ولش کن اصلا گارانتی مهم نیست بعدش تاریخش چند ماه گذشته دیگه نمیشه شکایت کرد و پیگیری نمیکنه، در صورتی که من همون موقع گفتم و اتحادیه نفرستاده.
((اگر قابل شکایت نیست که هیچی، اگر هست اتحادیه شکایت بنده برای گارانتی رو همون موقع شکایت نفرستاده و الان هم میگه مهم نیست و قبول نمیکنه پیگیری کنه و تعزیراتم میگه برید اتحادیه و به من مربوط نیست باید چیکار کنم؟))
تشکر.
سلام،میتوانیدشکایت کنید.موفق باشید
15:39:27 1397/5/9
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.