مشاوره حقوقی رایگان - اعتراض به رای اداره کار

با سلام و احترام
من در تاریخ 97.02.30 بعد از پایان قراردادم از شرکتی که کار میکردم اومدم بیرون
این شرکت از اسفند 96 تا آخر اردیبهشت 97 هیچ پرداختی بمن نداشتن، یعنی حقوق اسفند، عیدی و سنوات سال96 و حقوق فروردین و اردیبهشت 97 و حق سنوات97، هیچ تسویه ای انجام نشده، به اداره کار شکایت شد و رای صادر شد به پرداخت تمامی این موارد، حالا تو بازه 15 روزه شرکت به رای اعتراض زده و جلسه بعدی دوباره شده 1آبان
سوال من اینه که چرا وقتی نماینده قانونی شرکت حضور داشته و تک تک موارد شکایت من رو تصدیق کرده باز الان به رای اونا اعتراض زدن و چرا باید جلسه حضوری با من دوباره برگزار بشه درحالیکه مشخص نیست اعتراض اصلا وارده یا نه
چرا اداره کار این اعتراض قبل از بررسی قبول اولیه میکنه و دوباره 1 ماه پرونده عقب میفته؟
من میتونم برای این عقب افتادنا اعتراض کنم و اینکه چه مدرکی ممکنه ارائه بدن؟
موضوع کاملا شفافه
امکان سندسازی هست؟ یا صرفا بحث اذیت کردن و وقت خریدن مطرحه؟
درحالیکه چندنفر مثل من شکایت کردن از شرکت و شرکت به کارمندی شکایت نکرده پرداختی داشته
من میتونم به این زمان از دست رفته
کم شدن ارزش پول از 96 به الان، عقب افتادن قسط و جریمه بانکی خودم و... اعتراض بزنم و شاکی بشم؟؟؟
ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

پاسخ ها :

رامين  مهرآساء

رامين مهرآساء :

استان : تهران


ابتدا هیات تشخیص وزارت کار سپس هیات حل اختلاف رای خواهند داد رای هیات حل اختلاف ظرف سه ماه قابل شکایت در دیوان عدالت است حضور یا عدم حضور طرف مانع تجدیدنظر نیست


15:52:37   1397/6/27

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص