سلام بهمن 98 تعداد 5 عدد در اتاق و سرویس برای خانه ام به یک فروشگاه سفارش دادم که فاکتور کرد و سه چهارم مبلغ را هم پرداخت کردم به دلیل کرونا تحویل به اردیبهشت موکول شد و زمانی که درها را آوردند نصاب خودشان گفت درها ایراد دارد و همه را برگرداند از آن زمان تا کنون من حضوری و تلفنی پیگیری ولی فروشنده به نصاب بد و بیراه گفت بعد گفت پولت را پس میدم که قبول نکردم و گفت درها را ارسال میکند ولی هنوز نداده. چه راه قانونی دارم تا درها را بگیرم و پول پس نگیرم
به استناد مبلغی که واریز کردین ابتدا الزام به انجام تعهدات را خواستار بشین در صورت عدم ایفا تعهد مطالبه دهید
19:12:56 1399/11/11
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.