سلام وقت بخیر من یه کالایی خریداری کردم و قرار شد فروشنده 2 روز بعد کالا رو بفرسته متاسفانه کالایی که فرستاده ایراد داره من تماس گرفتم و خواهان تعویض کالا یا پس دادن پول شدم اما فروشنده قبول نمیکنه که من کالا رو سالم فرستادم یا تو باربری ایراد پیدا کرده یا خودتون خراب کردین و مسئولیتش با من نیست الان من باید چیکار کنم؟ آیا این موضوع صحت داره که بعد از خارج شدن کالا از مغازه فروشنده دیگه مسئولیتی نداره؟
سلام بستگی دارد که واقعاً کالا از ابتدا آسیب دیده یا در منزل شما. فروشنده کالا مسئول است. اما در بیشتر مواقع پیگیری قانونی موضوع هزینه بیشتری از خود کالا برای خریدار دارد مگر اینکه ارزش کالا بالا باشد.
07:45:09 1400/4/17
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.