ما یک سرویس خواب به همراه لوازم جانبی را سفارش دادیم و قرار بر این شد تا قبل از عید ١4٠٠ تحویل داده شود از عید ٢ ماه میگذرد در حال حاضر اما دریغ از حتی یک تلفن. ما مبلغ ١5 میلیون تومان در روز ثبت سفارش که البته حضوری بود پرداخت کردیم به عنوان بیعانه و ما بقیه پول برای روز تحویل باقی ماند ، سوال من این که امکان دارد برای عدم تحویل در زمان تایید شده و اشتباه از سوی فروشنده شکایت کرد و کل مبلغ را پس گرفت؟؟؟ با در نظر داشتن این که تمامی شماره ها خاموش بود و پاسخ گو نیستند و هر روز کار را به روز دیگر موکول میکنند. متشکرم
سلام اگر خسارت دیرکرد عدم تحویل در موعد مقرر توافق گردیده یا در فیش شما درج شده بله
04:59:15 1400/4/18
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.