باسلام
درسال پیش مدیریت پاساژ به علت نارضایتی (گرانفروشی) مشتری برق مغازه را 4روز قطع و200.000ت جریمه کرد و تعهد گرفت که اگر دوباره تکرار شود باید مغازه رو تخلیه کنم من هم قبول کردم هفته پیش دوباره همین اتفاق افتاد و 5روزه برق مغازم رو قطع کردن و گفتن فقط در صورت تعهد دادن که یک ماه دیگه مغازه رو تخلیه کنم برق و روشن میکنن حال سوال من اینه که ایا اصلا همچین حقی دارن و از لحاظ قانونی به چه صورت ممنون میشم هر چه سریع تر جواب بدید و راه قانونی اعلام کنید
سلام. جریمه یا مجازات برای تخلفات صنفی و گرانفروشی بر اساس قانون تعزیرات حکومتی و توسط مرجع قانونی تعیین میشه. اما بهتره شما به قراردادتون با مدیریت پاساژ رجوع کنید و ببینید آیا حین امضا قرارداد همچین اختیاری را به ایشان داده اید یا خیر؟ با مطالعه قرارداد شما بهتر می توانم راهنمایی کنم.
16:32:35 1396/6/12
بله در قرداد ذکر شده و 2برگ سفیدامضا از من دریافت کردن
16:45:12 1396/6/12
بنده باید قرارداد شما را مطالعه کنم تا بهتر بتوانم شما را راهنمایی کنم
11:03:59 1396/6/13
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.