بنده مالک طبقه پنجم ساختمانی پنج طبقه و هر طبقه تک واحدی هستم که دارای راه پله مستقل و همچنین آسانسور است. درب آسانسور مستقیما جلوی در واحدها است و راه پله از طریق در سکوریت (مرتبط با آتش نشانی) از پاگرد واحدها جدا شده است. مدیر ساختمان از پول شارژ و بدون رضایت از همه واحدها خودسرانه اخیرا اقدام به نصب قفل برای در سکوریت واحد خود نموده که با این اقدام پاگرد جلوی واحد او که جزو مشاعات است اختصاصی شده و بر روی آسانسور نیز اقدام به نصب سنسور کرده که فقط با کارت می توان از طریق آسانسور به آن واحد دسترسی داشت. یک واحد دیگر هم به تبع آن چنین اقدامی را انجام داده است. سوال بنده این است که راه کار یا بند قانونی برای شکایت از ایشان در دخل و تصرف در مشاعات چیست. خصوصا با توجه به این نگرانی که در شرایط اضطراری مثل قطع برق و توقف اضطراری آسانسور جلوی یکی از واحدهایی که درب سکوریت آنها قفل شده است، راهکاری برای خارج کردن افراد گیرافتاده در آسانسور وجود ندارد. ضمنا اگر اقدام ایشان قانونی است و شکایتی به آن وارد نیست آیا بنده هم می توانم برای درب سکوریت واحد خودم که در طبقه آخر واقع شده متقابلا همین اقدامات را انجام دهم.
نیاز به گفت و گو دارد از طریق پنل مشاوره تماس بگیرید
20:08:47 1400/10/6
با سلام. اقدام ایشان با توجه ب دخالت در قسمت مشاع و به لحاظ موارد احتیاطی و خطرات اسانسور غیرقانونی است و هر نوع تغییر یا استفاده از مشاعات ساختمان باید بو توافق و رضایت تمامی افراد ساختمان باشد. نیاز ب استناد ب ماده خاصی نیست. از دریق دفاتر خدمات قضایی از هر دو نفر شکایت کنید و شکواییه تنظیم کنید به عنوان دخالت وایجاد مزاحمت و ممانعت از استفاده
21:05:44 1400/10/6
اختصاصی کردن آسانسور آسانسور در آپارتمان
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.