سلام
روز گذشته برای خرید یخچال به فروشگاه نمایندگی یکی از برندهای معتبر مراجعه کردم، یخچال مورد نظر رو با توجه به قیمت و امکانات مورد نیاز با مشاهده ی “دستگاه نمونه” که به منظور مشاهده و تست در معرض دید مشتریها قرار داده بودند انتخاب کردم، قبل از پرداخت مبلغ به ایشان چند بار تاکید کردم که جنس پلمپ انبار رو تحویل بدهند و نه این جنس نمونه( چون در ظاهر اون خط و خش وجود داشت و برچسب های کالا هم نصفه از بدنه جدا شده و درب فریزر هم در حالت بسته نیم تا یکسانت از درب یخچال بیرون زده بود و همسطح نبود) که فروشنده هم با اطمینان خاطر گفتند حتما از انبار تحویل میدهیم . سوال بنده در مورد اینکه خودم وانت ببرم درب انبار هم با مخالفت ایشان روبرو شد و قرار شد یخچال رو از انبار که به گفته فروشنده در محل دیگری بوده با ماشین خودشان برای بنده دم منزل تحویل بدهند. چند ساعت بعد یخچال رو با راننده ارسال کردند، موقع تحویل متوجه شدم کارتن باز شده و شل و ول بوده و بعد از باز کردن کارتن که هیچ پلمپی نداشت، متوجه شدم همون یخچال نمونه در مغازه رو فرستادن، راننده هم محل بارگیری رو نه انبار بلکه همون فروشگاه عنوان کرد. به فروشگاه مراجعه کردم و جای یخچال نمونه مورد نظر مدل دیگری جایگزین شده بودموضوع رو که به فروشنده گفتم ابتدا کتمان کردند بعد که دلایل و مشخصات همون یخچال رو گفتم( کنده شدن برچسبها و درب پایین و خاک روی سقف یخچال…) قبول کردند گفتن یا عوض میکنم یا پولتون رو برمیگردونم، اما متاسفانه بعد از اینکه خبری نشد مجددا مراجعه کردم و گفتن امکان مرجوع کردن مبلغ وجود نداره و کالای جایگزین هم ندارند، مضافا اینکه کالای خارج شده از فروشگاه رو کمپانی پس نمیگیرد! یخچال به برق زده نشده و قرار نصب تکنسین نصاب کمپانی رو به خاطر این موضوع کنسل کردم. راهنمایی میفرمایید که راههای من برای حل این مشکل چیه؟ اتحادیه یا تعزیرات در این موارد چه برخوردی دارند؟ و اینکه این مصداق کلاهبرداری هست یا نه؟ و یا غش در معامله؟ ضمنا ایشان وسط بحث ها در مورد پس گرفتن یخچال اذعان کردند که کلاهبردارند و هر کاری از دست من بر می اید بکنم! میگفت مگر شرط رو مکتوب کردیم؟!؟ عذر خواهی میکنم بابت طولانی شدن عریضه.
سلام
به سازمان تعزيرات حكومتي مراجعه و شكايت نماييد
در اين مورد مصداق كلاهبرداري نيست و نهايتا تدليس در معامله است
13:24:15 1401/1/5
فسخ معامله کالا فریب در معامله غش در معامله
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.