با سلام من یک ملکی را از فردی رهن کردم که ابتدا قرار بود من پول رهن مستاحر قبلی را بدهم و خانه را 48 ساعته موجر به صورت کامل نقاشی و گچ کاری کرده و به صورت ام دی اف تحویل دهد اما زمانیکه پول را دادم انقدر تعمیرات را طول داد که مجبور شدم از خیر همه چیز بگذرم که فقط ساکن شوم البته یک رنگ سر سری زد که بعد از دو هفته دوباره نم و رطوبت خانه را فرا گرفت بعد از چند روز پمپ اب ساختمان نیاز به تعمیر اساسی داشت که محبور شدم مبلغ 40 هزارتومن بدهم بعدا هم ک در ملک ساکن شدم فهمیدم که کل 5 واحد دارای یک کونتور اب است که با اینکه یک نفر هستم 55 تومان پول اب میدهم جدیدا هم اداره اب کونتور را قطع کرده بعلت اینکه بارها تذکر داده که کونتور اب باید واحدی شود و بدون اب شده ایم و با توجه به اینکه این خانه برق دزدی هم دارد میترسم برقش را هم قطع کنند میخواستم بدونم ایا به نظر شما میتوانم از طریق دادگاه پیگیری نمایم؟؟ در اینصورت هزینه شکایت راهم در اخر میتوانم مطالبه نماییم؟؟ با تشکر
سلام" اکثریت واحدهای آپارتمانی در حال حاضر فاقد انشعاب آب اختصاصی هستند و انشعاب اشتراکیست . در فرض سؤال مشخص است که مؤجر نمی تواند بنا بر میل و خواست شما ظرف دو روز هم آپارتمان را رنگ آمیزی نماید و هم کابینتهای آشپزخانه را ام دی اف نماید ! احتمالاً پرداخت مبلغ 55 هزار تومان بابت شارژ ساختمان است که هزینه مصرفی آب جزیی از هزینه های مشترک از جمله برق مشترک فضاهای مشاعی ، نظافت فضاهای مشترک و ... به شمار می آید . در فرض سؤال به نظر می رسد شما از اینکه آپارتمان مذکور را اجاره نموده اید بعداً به هر دلیلی که خود بر آن واقف هستید ناراضی و پشیمان شده اید . کم هزینه ترین راه حل مسالمت آمیز بدون ایجاد کدورت ، عمل به مفاد قرارداد اجاره و یا تفاسخ و اقاله آن با تراضی طرفین بر مبنای مفاد قرارداد اجاره و قانون است .
13:02:41 1396/9/15
اجاره عقدیست لازم و تنها بنا به شروطی از جمله از قابلیت انتفاع خارج شدن موضوع اجاره می تواند شرایط فخس را برای مستاجر حادث نماید اما سوال بنده اینجاست شما قبل از اجاره نیز به این موضوعاتی که فرمودید واقف بودید؟ اگر بودید شرایط سخت است اما اگر نبودید در کمترین زمن ممکن فسخ و یا اقاله را در دستور کار قرار دهید
18:46:48 1396/9/16
رهن اجاره آپارتمان موجر و مستأجر
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.