شخصی (مرد) داخل بانک ... شهرستانمان است که به دلیل کدورت شخصی مرتب ما را اذیت میکند.
و یک بار هم خودش در کنار شاهد ما اقرار کرد که اگر ما بخواهیم از راه قانونی و غیر قانونی میتوانیم شما را دور بزنیم.
نوبت دهی بانک را رعایت نمیکند و کار خانمها را سریعتر انجام میدهد و گستاخانه جواب ارباب رجوع ها را میدهد.
برای شکایت از این کارمند چه کار باید بکنیم؟
با سلام
اگر مدارک کافی دارید می توانید پیگیری کنید
23:52:30 1401/3/12
باسلام ؛به دایره حراست بانک مراجعه واز ایشان شکایت خودرا مطرح نمایید
23:53:05 1401/3/12
با درود هر مدعی یا شاکی میبایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود
20:44:16 1401/3/13
از دایره حراست بانک پیگیری واز ایشان شکایت خودرا مطرح نمایید
13:05:19 1401/3/14
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.