سلام
ما در فروشگاه خودمون شرایط به گونه ای هست که نمیشه پرسنل مرخصی چند روزه داشته باشن
و بجاش هزینه اش رو کامل پرداخت میکنیم
آیا این از نظر اداره کار مشکلی نداره که ما به پرسنل مرخصی نمیدیم و مجبورا هزینه اش رو پرداخت میکنیم؟
مرخصی یک شخص 30 روز هست که 4 روز آن جمعه میشه در طول سال
ما باید هزینه اون 4 روز جمعه رو هم که در هر ماه حساب شده جداگانه پرداخت کنیم؟
مدت مرخصی سی روز در سال است بدون احتساب روزهای تعطیل در روز های تعطیل میزان حقوق 140% روز عادی است و استفاده از از حداقل ده روز مرخصی در سال برای تجدید روحیه و قوای کارگر ضروری است همچنین تعطیلی یک روز در هفته بسته به نظر کار فرما برای کارگر الزامی است و عدم تعطیلی کار بطور مستمر و در طول هفته علاوه بر غیر انسانی بودن رفتار خلاف قانون و مستوچب مسئولیت حقوقی و حسب مورد تهدید اور است
01:38:49 1398/7/24
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.