مشاوره حقوقی رایگان - اخطار رفع نقص پس از برگزاری جلسه اول دادرسی

سلام وقتتون بخیر
پرونده ای درتاریخ 22 فروردین ماه 1402 در یک شعبه ی حقوقی برای تاریخ 21 مردادماه 1402 تعیین وقت رسیدگی شد جلسه در تاریخ 21 مردادماه برگزارشد ولیکن دفتر در تاریخ 23 مردادماه اخطار رفع نقص بعلت عدم اعلام خواسته بصورت منجز داد و درتاریخ 30 مرداد اخطار رفع نقص بعلت عدم پرداخت هزینه دادرسی صادر کرد یعنی ابتدا تعیین وقت شد و جلسه برگزار شد بعد اخطار ها صادر شد و به خواهان ابلاغ شد آیا صدور اینگونه اخطارهای رفع نقص پس از تعیین وقت رسیدگی و برگزاری جلسه ی دادرسی قانونی ست ؟ واگر نیست باید چه کنیم ؟

پاسخ ها :

محمود رئیسی

جناب آقای محمود رئیسی :

استان : فارس


با سلام
خیر شما حضورا‌ به شعبه مراجعه و پیگیری نمایید


17:12:26   1402/6/22

موافق (0) مخالف (0)

فاطمه اسپرهم

سرکار خانم فاطمه اسپرهم :

استان : تهران


سلام خیر ولی بنظر میرسد دفتر شعبه دقت لازم را نداشته و اخطار نزده در روز رسیدگی قاضی شعبه منجز نبودن خواسته را به دفتر گوشزپ کرده برای همین موظف به رفع نقص در مهلت قانونی میباشید تا دعوا رد نشود


19:32:00   1402/6/22

موافق (0) مخالف (0)

سهراب کلانتری

جناب آقای سهراب کلانتری :

استان : البرز


با سلام
به نظر بنده این اخطار باید قبل از جلسه دادرسی باید ارسال می شد و در حال حاضر اگر خواهان رفع نقص کرد ممکن است مجدد جلسه دادرسی تشکیل بشه.


11:07:09   1402/6/23

موافق (0) مخالف (0)

حسین شاپوری

جناب آقای حسین شاپوری :

استان : تهران


سلام
خیر قانونی نیست و تخلف آشکار دفتر شعبه رسیدگی کننده است.


10:02:04   1402/6/24

موافق (0) مخالف (0)

حسین حاجی زاده

جناب آقای حسین حاجی زاده :

استان : تهران


با سلام خیر این موارد می‌بایست قبل از جلسه دادرسی مشخص شود لذا می‌توانید به شعبه مراجعه نمایید و با رئیس شعبه صحبت کنید


15:12:26   1402/6/27

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص