مالک طبقه همکف برج هستم. مدیر برج بودجه عمرانی مالکین را صرف موارد غیر ضروری می کند و مشکلات ذیل واحدهای طبقه همکف را برطرف نمی کند. راهکار قانونی چیست؟
1- لرزش دیوار و کف واحدهای طبقه همکف که به نظر میرسد از زیرسازی موتورخانه می باشد، بررسی و رفع مشکل نمی گردد.
2- آلودگی صوتی زیاد پس از تعویض کانال کولر و استقرار کانال های ضعیف، هنگام بهره برداری (حتی در زمان عدم استفاده واحدهای طبقه همکف) چندین برابر شده است.
3- کف طبقه همکف همواره بسیار سرد است. یکی از دلایل عمده وجود پنجره های هواکش های پارکینگ در زیر واحد طبقه همکف می باشد که به صورت مشاع برای تهویه هوا کل پارکینگ برج مورد استفاده قرار می گیرد. پیش تر مقرر بود زیر آن روکش عایق شود که صورت پذیرفت.
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.