با عرض سلام و خسته نباشید خدمت وکلای محترم ،
اینجانب ساکن استان خوزستان ، شهرستان اهواز میباشم که حدود یکماه پیش پیامکی برای بنده ارسال شد ، با این متن ، که شما شامل دریافت بن تخفیف خرید کالا شده اید با کدی که در پیامک ذکر شده بود . بدون ذکر نام فروشگاه مربوطه. البته شماره تلفن ثابت ، که خطی مربوط به استان تهران بود، ذکر شده بود ، که با این شماره تماس بگیرید، جهت دریافت بن تخفیف.
بنده بعد از چهار روز از دریافت این پیامک با کمی شک با تلفن مربوطه تماس گرفته و خواستار توضیح که چرا این پیامک برای بنده ارسال شده ، شدم ، که خانمی با ذکر این مطلب که این پیامک از طریق پنل مخابرات تهران برای شما ارسال شده و شرکت بازرگانی ما همه ساله با همکاری شرکت مخابرات تهران ( که شماره ها همگی به صورت رندم انتخاب میشوند ، از طریق مخابرات استان تهران) در یکی از استانها قرعه کشی انجام میدهیم ( نام شرکت مربوطه را هم ذکر کردند). با ذکر این مطلب که سال قبل استان مازندران بوده ، و امسال استان خوزستان.
البته تمامی این اطلاعات با سوالات مکرر بنده کسب شده . چون خودشان تمایل زیادی به پاسخگویی کامل نداشتند.
نهایتاً با ذکر این مطلب که شما از بین چند کالای معرفی شده شرکت که شامل این تخفیف شده اند ، با انتخاب و خرید یک کالا ، علاوه بر تخفیف صورت گرفته ، در یک قرعه کشی بدون پوچی که شامل دو خودرو و هزینه سفر به کیش معادل پنج میلیون میباشد، قرار گرفته ، به علاوه سکه پارسیان معادل دویست هزار تومان به شما تعلق میگیرد، و در کل استان خوزستان مخابرات فقط سه شماره به ما معرفی کرده ، که قطعاً و حتماً شما یکی از این سه نفر میباشید.
خلاصه مطلب بنده با کمی تعلل مبلغ نهصد و پنجاه تومان وجه به شماره حساب آقایی که نامشان مشخص میباشد واریز کرده و یک دستگاه آون توستر خریداری کرده . که بعد از دریافت کالا از طریق پست متوجه تقلبی بودن کالا شده و درخواست مرجوع کردن کالا و استرداد وجه را کردم ، که خانم ویزیتور مخالفت کرده و عرض کردند ظرف بیست و چهار ساعت آینده قرعه کشی انجام خواهد شد ، پخش زنده از شبکه نسیم.
قرعه کشی به گفته خانم ویزیتور صورت گرفت البته نه به صورت پخش زنده و بیست و چهار ساعت بعد به بنده اعلام کردند که شما برنده سفر کیش یا همان وجه پنج میلیونی شده اید.
و ظرف چند روز آینده با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم جهت دریافت جایزه ، به شما اعلام میشود.
در حال حاضر دو بار تاریخ مورد نظر را به تعویق انداخته ، به بهانه های واهی ، که با توجه به کالای کاملاً نامرغوب ،
قصد شکایت از این شرکت را از طریق پلیس فتا رادارم.
و سوال بنده از شما وکیل محترم این میباشد، که برای اولین مرحله جهت ثبت شکایت قانونی از طریق پلیس فتای اهواز بنده باید به مرکز پلیس فتا مراجعه کنم یا به دادسرای عمومی شهرستان اهواز.
با تشکر.
سلام وقت بخير
اين شركت فرضي بااين روش وجوه زيادي ازمردم اخذ ميكند و بلحاظ اينكه مسابقه وقرعه كشي انجام شده است بحث كلاهبرداري منتفي ست زيرا بشماوعده جنس مرغوب نداده بودند وشمابراي مطالبه خسارتت فقط بايد دادخواست بدهيد كه باتوجه به وجودشركت در تهران بايد دادخواست را درتهران اقدام وپيگيري كنيدكه بنظرمن ابدا بنفع ما نيست و هزينه رفت وآمدوپيگيري بيشتراز قيمت اون كالاست .صرفا ديگر به اين تماسها اعتمادنكنيدبهتره
18:24:24 1398/12/6
کلاهبرداری از طریق پیامک جرایم رایانه ای پلیس فتا
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.