با سلام و خسته نباشيد.
در بهمن ماه سال گذشته شخصي از من شكايت كرد. در اواخر فروردين امسال شكايت ديگري عليه من صورت گرفت كه ارتباطي با پرونده قبلي ندارد. من هفته پيش براي ثنا ثبت نام كردم و بعد از ورود به سيستم تنها يك پرونده مشاهده كردم كه همان شكايت دوم مي باشد و هيچ اثري از شكايت اوليه بهمن سال گذشته در ثناي من وجود ندارد. در حالي كه پرونده باز و در حال پيگيري مي باشد. حتي پیامک های آن براي من مي آيد. ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد. سپاس
سلام به واحد قضایی مربوطه مراجعه واز مدیر دفتر محترم تقاضایی بررسی سیستم نماید و در سامانه ثنا پرونده مطروحه را اصلاح نماید
10:41:33 1399/6/4
عدم وجود پرونده در سامانه ثنا وضعیت پرونده در سامانه ثنا پرونده در سامانه ثنا سامانه ثنا
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.