با سلام
روند کاری پرونده اینجانب به شرح ذیل است،
خواهشمند است در خصوص موارد 4 و 5 و 6 و 7 توضیح فرمایید که پرونده چرا به دلیل انقضا مدت تجدید شده است؟
منظور از وصول لایحه چیست؟ و اینکه طرف شکایت دفاعیات خود را ارایه داده است؟
با تشکر
آخرین تغییر ثبت شده برای این پرونده مربوط به تاریخ 1400/08/26 ساعت 08:21 می باشد
1-پرونده مقید به وقت نظارت به تاریخ 1400/11/30 می باشد
2-پرونده کلاسه ردیف فرعی شماره بایگانی با علت طرح رسيدگي بدوي و موضوع خواسته اعتراض به نتيجه آزمون استخدامي به شعبه ديوان عدالت اداري ارجاع و در تاریخ 1400/04/12 ثبت گردید
3-در تاریخ 1400/04/12 وقت نظارت برای تاریخ 1400/06/22 تعیین گردید
4-ابلاغیه شماره مورخ 1400/04/16 مربوط به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي در تاریخ 1400/04/16 ابلاغ و به دفتر شعبه اعاده شد
5-نامه وارده از طرف «شخص پرونده» با موضوع «وصول لايحه» در تاریخ 1400/05/19 واصل و به شماره ثبت گردید
6-در تاریخ 1400/06/22 وقت نظارت به لحاظ انقضاء مدت جلسه تجدید و برای تاریخ 1400/08/24 تعیین گردید
7-در تاریخ 1400/08/26 وقت نظارت به لحاظ انقضاء مدت جلسه تجدید و برای تاریخ 1400/11/30 تعیین گردید
تجدید وقت جهت دفتر شعبه میباشد و احتمال اینکه تبادل لایحه فعلاً جوابی نیامده است به این علت تجدید گردید
09:25:41 1400/9/4
باسلام یکی از طرفین پرونده لایحه ای به دادگاه ارائه کرده اند
12:10:50 1400/9/4
سلام اگر قاضی بخواهد از سازمانی استعلام بگیرد وقت نظارت تعیین میکند و اگر تا پایان مهلت وقت نظارت ، جواب استعلام نیامده باشد ، قاضی دوباره وقت نظارت را تمدید میکند تا جواب استعلام برسد
07:54:20 1400/9/5
وقت نظارت جهت استعلام از جاییتعیین شده و احتمالا جواب استعلام نیامده و دوباره تمدید شده
12:04:57 1400/9/6
ابلاغیه به دفتر شعبه اعاده شد نامه وارده از طرف شخص ثالث با موضوع وصول لایحه ثبت گردید وقت نظارت به لحاظ انقضا مدت جلسه تجدید گردید وصول لایحه روند پرونده
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.