سلام.من در نرم افزار ... یک توستر به شخصی فروختم.
دستگاه پلمپ و استفاده نکرده بوده.و به درخواست خریدار باز شده و ازش عکس برداری شده.
بعد از گذشت چهار روز خریدار در تماسی با من گفتن. که بعد از استفاده المنت پایین دستگاه شکست.سوال من این است
هزینه ی خسارت وارده به عهده ی چه کسی هست؟
آیا من اون دستگاه رو باید تحویل بگیرم؟؟
چطور میتونم ازشون شکایت کنم.
یکی از قوانین نرم افزار این بوده که تا 72ساعت زمان دارند که وارد روند مرجوعی شوند.
با سلام
به نظر لزومی به تحویل کالا نیست مگر اینکه گارانتی داشته باشد
15:02:09 1400/12/18
با درود اگر در ید شما شکسته شود هزینه با شماست
18:25:25 1400/12/18
اگر زمانی خسارات وارد شده که در دست شم بوده حقی متصور نیست
20:06:25 1400/12/18
اصولا چون دستگاه در نزد خریدار معیوب شده باید خسارت را پرداخت نماید
23:08:53 1400/12/19
اگر در زمانی که نزد شما بوده شکسته از شکایت نتیجه ای نمیگیرید
00:42:13 1400/12/20
خرید و فروش اینترنتی ادعای عیب در کالای فروخته شده
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.