سلام وقت بخیر من به مدت 4 ماه در یک شرکت ساعت فروشی که دفتر کار در منزل کارفرما بود،خانه کار می کردیم و قرارداد با من نبست من کارشناس it بودم و مسئول بخش نرم افزاری و گاهی کالاهای جدید و وارد نرم افزار هلو می کردم و شمارش کالاهای ورودی به عهده من بود.الان که کارفرما قطع همکاری کرده .بعد از مدت 2هفته زنگ زده بیا شما مسئول انباربودی تسویه کن.من این مسئولیت رو نداشتم چون خروجی کالا و کالاهای برگشتی توسط کارفرما و حسابدار انجام می شده.اگر من برای تسویه نرم کارفرما می تونه از من شکایت کنه که این خانم مسئول انبار شرکت بوده و خسارت زده .هیچ حواله ورود و خروج انبار که امضا نکردم.لطفا راهنمایی بفرمایید کارفرما می تونه به عنوان انباردار از من شکایت کن
شکایت کارگر از کارفرما کارگر کارفرما
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.