با سلام
ما در یک ساختمان 4 واحدی ساکن هستیم که دو واحد از آن متعلق به بنده س که در یکی از واحد ها ساکنم و دو واحد دیگر متعلق به دو نفر دیگر هست که مستاجر میباشند هیچکس پرداخت قبوض و کارهای مربوط به نظافت ساختمان، تعمیرات آسانسور و حتی بیمه و... خلاصه کسی قبول نمیکنه این قبیل کارهای ساختمان رو انجام بده به ناچار همه اینها افتاده به عهده خود من.
و به همین دلیل اسم مدیر ساختمان روی بنده هست
الان سوالم اینه که آیا از لحاظ حقوقی، همان مسئولیتهایی که قانونا به عهده یک مدیر ساختمان از طریق اعضای ساختمان انتخاب میشه و احتمالا جایی هم ثبت میشه بر عهده منم هست ؟ آیا اگر اتفاقی برای آسانسور برای خود ساختمان برای کارگر نظافت یا بطور کلی هر حادثه ای پیش بیاد به عهده من هست ؟
من نمیخوام مدیر ساختمان باشم اما واقعا هیچکس بعهده نمیگیره
اگر رسما در جلسه و با رأی گیری انتخاب نشده اید، مسئولیتی متوجه شما نیست.
20:14:19 1398/4/7
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.