مشاوره حقوقی رایگان - شرایط عزل هیئت مدیره ساختمان

با سلام و احترام
یک سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
سوال در مورد قانون تملک آپارتمانها می باشد
اگر اشتباه نکنم ماده 7 میگه که مجمع عمومی عادی حداقل سالی یکبار برگزار بشه و از طرفی وظایف مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره می باشد
ماده 18 میگه مدت دوره هیئت مدیره 2 ساله هست
ایا هر مجمع عمومی بایستی انتخابات برگزار بشه؟؟
مشکلی که در مجتمع ما پیش امده به این صورت بوده در آذر 97 انتخابات هیئت مدیره برگزار شد و یکسری انتخاب شدند و اون هیئت مدیره جهت بررسی یکسری کارای عمرانی و گزارش هزینه ها و درامدها 8 ماه بعد مجمع عمومی برگزار کرد که در جلسه اول و دوم به حد نصاب نرسید و نهایتا جلسه سوم با هر تعداد رسمیت پیدا کرد
اختلاف اینجا پیش امد که یکسری گفتن انتخابات باید برگزار بشه و هیئت مدیره مخالف بود چون گفت هنوز دوره ما تموم نشد و در دستور جلسه هم نیست ولی نهایتا اون مجمع انتخابات برگزار کرد به نوعی هیئت مدیره قبلی قبل پایان دوره عزل و هیئت مدیره جدید انتخاب کرد آیا کار اونها قانونی بوده؟ یا برای عزل هیئت مدیره ساختمان شرایط خاص میخواد
ممنون میشم جواب بدهید سپاس از لطف شما

پاسخ ها :

توحید جلایری نیا

جناب آقای توحید جلایری نیا:

استان : خراسان رضوی


اجتماع همه همسایه ها برای عزل و انتصاب هیئت مدیره جدید کافیست


16:03:32   1398/5/25

موافق (0) مخالف (0)


0

سوالات مرتبط

وکلای متخصص