با عرض سلام و خسته نباشید . بنده و همه همکارانم در واحدهای اداری و خدماتی یکی از شهرداری های استان بوشهر خدمت می کنیم . از سال 1390 ماهانه لیست اضافه کار تهیه و به امضا مسئولین واحدها و شهردار رسیده اما به دلیل عدم درآمد کافی پرداخت نشده است . واحد مالی زمان تهیه بودجه میزان مطالبات پرسنل را در بودجه لحاظ می نموده . طی سالهای بعد بعضی شهرداران مقداری از مطالبات را پرداخت نموده اند ولی اضاف کارهای دوران خودشان هم به مطالبات افزوده شده است تا سال 1401 که دیگر بدهی ایجاد نشده . در حال حاضر آیا شهردار جدید می تواند مقدار باقی مانده مطالبات پرسنل را به دلیل اینکه اضافه کار جزو دیون نمی شود ( به گفته خودش ) پرداخت ننماید و اگر پرداخت نکند آیا ما می توانیم از طریق دیوان مدعی شویم یا نه ؟ سپاسگذارم
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.