با سلام و عرض ادب خدمت تیم زحمتکش دادراه . بنده باربری درون شهری داخل تهران هستم هفته پیش یه مشتری زنگ زد و از کرج یه بار قارچ داشت برای مرز مهران که باید کامیون یخچالدار برای ارسال اون اعزام میشد و از جاییکه که محدوده بارگیری ما نبود و مشتری عجله داشت از اون دویست تومن بیعانه پیش پرداخت گرفتم و سفارش اون و به یکی از دفاتر باربری کرج دادم. اون باربری یه راننده معرفی کرد و من مشخصاتش و دادم به مشتری . زمان بارگیری ساعت 6 بود ولی راننده رفت دو جا بار و زد و تا 9 شب طول کشید که قرار سد راننده تو مسیر بارنامه بگیره و متاسفانه بدون بارنامه رفته و بار و بیمه هم نکرده و از جاییکه مشتری میخواست این بار صبح به ترخیص کار عراقی برسه معتطل نمیشه و بدون بارنامه حرکت میکنه . از جاییکه بارگیری با تاخییر انجام شده بود و تو جاده هم بارندگی بود راننده بعد از ظهر میرسه و بار ترخیص نمیشه و ترخیص کار میگه فردا صبح بار و ترخیص میکنم . فردا صبح قارچها رنگش تیره میشه و خیدار بار و تحویل نمیگیره و از اینکه بار هم ریزتر از سفارش بوده و هم تیره شده اعتراض میکنه و ترخیص کار میگه راننده اصلا یخچالش و روشن نکرده و این موضوع و صورتجلسه میکنه و چند تا امضا میکنند .خلاصه بار و برمیگردونه . راننده بار و میاره کرج ولی از جاییکه فرستنده میگه کرایه نمیدم تا کلانتری بیاد صورتجلسه کنه و خسارت بار مشخص بشه کی باید بده . راننده بار و میبره تو سرد خونه کرج تحویل و رسید میگیره به فرستنده اعلام کردیم که بره بارش و تحویل بگیره اما اقدامی نکرد و گفت بار و از من تحویل نگرفتن که به من تحویل بدن . راننده هم هیچ همکاری تو این زمینه با ما و مستری نکرد. تاریخ تولید و بسته بندی هم یک روز بعد از تحویل به راننده درج شده و 9 روز انقضا داشته . حالا بارها خراب شده و مشتری از راننده و من به عنوان مدیر باربری شکایت کرده . اینجا مقصر کیه و تکلیف خسارت چی میشه و آیا با توجه به عدم صدور بارنامه توسط من و عدم اخذ بارنامه توسط راننده و اینکه مشتری از راننده بارنامه نخواسته آیا من مقصرم و باید خسارت بدم یا راننده .
ممنون میشم پاسخ روشن بدین چون دو روز دیگه دادگاه دارم
سلام،،باید حتما بارنامه صادر و بیمه میشد
16:26:17 1398/11/17
باسلام.موضوع درتخصص کارشناس رسمی است که مشخص میکنه مقصرخمقصرخچه کسیه .وموسسه باربری مسول پرداخت خسارت می باشد.بهتره که شما تاجلسه اول دادگاه,دادخواست جلب ثالث علیه موسسه بدهید.
11:40:53 1398/11/18
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.