سلام یک وبسایت گل و گیاه داریم مشتری در روز مادر برای مادرش یک گلدان بنسای هدیه فرستاده با توجه به نرخ اعلام شده از گلخانه ما با هزینه ارسال و 30 درصد سود مشخص روی کار قیمت نهایی شده 1 میلیون 700 الان مشتری میگه این کالا روی سایت دیگری 600 هزار تومان هست و من چون عجله داشتم خرید کردم.
..
وبسایت هستیم و مجوزی جز نماد اعتماد نداریم حتی کاربر از محصولات سایت ما خرید نکرده توی وتساپ پیام داده عکس محصول رو دیده پسندیده پول زده به حساب بعد تحویل شب اومده میگه شما گرون دادید.
..
حقیقتا گل و گیاه با توجه به نژاد ها و سایز و ها اندازه و تنوع بالا قیمت نمیشه گفت براش مثلا ممکنه یک گلدان 1 میلیون باشه یک گلدان 3 میلیون جفتش هم یک نژاد باشه فقط سایز و سن فرق کنه همچنین هزینه ارسال و گل آرایی
..
مشتری شکایت خودشو در سامانه 124 ثبت کرده به صورت آنلاین میخواستم ببینم اصلا خطری برای پرونده کاری ما داره یا خیر و اینکه چطوری باید با اینجور مشتری ها برخورد کرد ؟
شکایت مشتری بابت گران فروشی شکایت از سایت اینترنتی خرید و فروش اینترنتی گران فروشی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.