سلام
سوالی داشتم در رابطه با شارژ ساختمان. ما در ساختمونمون مدیر ساختمون نداریم و بنده اینجا مالکم. واحدی که مستاجر هست مسئول پرداخت هزینه ها شده و با اینکه لوله های گاز و شوفاژ خانه را با رضایت اکثریت ساکنین دو سال پیش جدا کردم, بعد دو سال جدا سازی به من میگن ما لطف میکنیم پول شوفاژ خانه از تو نمیگیریم, آیا من با وجود جدا سازی لوله های گاز و شوفاژخانه و "رضایت اکثریت ساکنین آپارتمان در دو سال پیش - که رضایت اکثریت جهت جداسازی کتبا گرفتم و همه لوله هارو جدا کردم " الان باید پول شوفاژ خونه بدم؟ از طرفی بابت هر هزینه نوسازی تو ساختمون مثلا نصب آیفون های جدید و دوربین دار, برای بی احترامی بمن میگن تو اینجا حقی نداری و نمیتونی بگی با مبلغ شارژ و نصب آیفن دوربین دار موافق نیستی و هر پولی ما تعیین میکنیم باید بدی -من اینجا مالکم و الان ده ساله با وجود عدم رضایت هزینه هارو پرداخت کردم با وجود بی احترامی. میخوام بدونم من به عنوان مالک حقی در اعلام عدم رضایت مبلغ شارژ ساختمان ندارم؟
و اینکه در یک ساختمان بدون آسانسور هشت واحدی, حداکثر موجودی هر واحد تو صندوق ساختمون چقدره؟و اینا چقدر میتونن برای من ماهانه شارژ تعیین کنن و بهم فشار مالی بیارن؟
سلام چنانچه از شوفاژخانه استفاده نمی کنید موظف به پرداخت هزینه آن نیستید......... موجودی هر واحد در صندوق بی معنی است............. فارغ از نحوه بیان همسایگان شما مبلغ شارژ و هزینه های ساختمان و تمامی تصمیمات طبق نظر اکثریت مالکین تعیین می گردد بنابراین اگر هفت واحد دیگر با یکدیگر اتفاق نظر دارند شما ناچار به پیروی هستید..... دو راه بیشتر ندارید: 1- با همسایه های تعامل کنید 2- از این آپارتمان نقل مکان کنید.
09:21:21 1399/1/10
سلام وقتي شما مالك هستي پس دركل تصميم گيري هاي مربوط به ملك هم نقش داري و طبق قانون هر شخصي مالك هست وتصرف دارد مواد ٣٥ قانون مدني و ٢٢قانون ثبت درباره وي تسري دارد و اين ادعاي شما عجيب است كه ساير ساكنين اينجوري بشمابي احترامي كنند واذيت شويد .ضمن اينكه در ساختمانهابايد هيئت مديره وجودداشته باشه و تصميم گيري هم براساس نظر اكثريت هست و ازمواردي هست كه بايد حتما اظهارنامه تقديم شود
21:21:42 1399/1/16
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.